Tudor only II

Van 3 naar 5 in mijn geval, het blijft een…

image

3 likes

En dan naar binnen lopen… "en jij ook!!!":stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dat heb ik ook met die, of de andere dresswatches van tudor, en de black bay 36 en het grotere broertje, zo kaal, zo flets.

1 like

Heel tof, we hebben dezelfde dial, afgezien van de date-functie op het jouwe.

15 likes

Oh die is niet van mij hoor, ik had er 1 van Google gejat om een goede reden te hebben om dit topic te kunnen starten voor fake internet likes.

Het is wel een grail dus misschien telt dat ook

:raising_hand_man:

4 likes

Nogmaals een poging? Ik ben benieuwd, aangezien er hier wel een aantal rondbanjeren, of er dergelijke problemen zijn geweest? En of de bezitters van dit horloge uberhaupt weet hebben van het feit dat er al honderden terug naar Tudor zijn gegaan.

Ik ben vooral benieuwd of het probleem al is verholpen door Tudor, en of modellen die bijvoorbeeld in Juli 2019 zijn geleverd hier al geen last meer van hebben.

Yup de bb36 en 41 zijn ook niet aan mij besteed. Terwijl ik de explorer juist weer super tof vind!

1 like

Ik mag eindelijk ‘voor het eggie’ mee doen hier! Sinds gisteren trotse eigenaar van deze Black Bay black. Overgenomen hier op het forum en zo blij als een kind.


Momenteel mijn telefoon wallpaper.

26 likes

Iemand die een blauwe wijzerplaat van de Bb36 in de staalgouden bb36 kan shoppen?

Mooie wallpaper

1 like

Had hem misschien maandag toch voor 6400 moeten kopen, nu al naar 6500 in 2 dagen. Dat rendement haal ik niet op mijn spaarboekje. :stuck_out_tongue:

Chrono24 - Black Bay Chrono All Black

1 like

Prachtig. Misschien ooit…

1 like

Thanks mate.

1 like

Mijn daily beater!!!


23 likes

5.600,- EUR list hè. Misschien toch eentje regelen via @Captaingingerbeardd :wink:

2 likes

Hier mijn BB58 ook Ace geleverd :sunglasses:

17 likes

Ben daar ook wel benieuwd naar! En @HanDavinci kan dat wel, toch?

2 likes

Zeker! Ik ben morgenavond weer thuis, dan zal ik het eens photoshoppen!

2 likes

Tof, thanks!