Tudor only!

Volgens mij is dit er eentje die nooit je collectie gaat verlaten, hoe lang heb je deze nu? Zeker 4 jaar volgens mij.

Blijft een geweldig mooi strak horloge! :smile:

1 like

Haha, zoals eigenlijk de meeste horloges, is deze ook een blijver inderdaad. Gekocht op TZ-UK n december 2011.

Even een plaatje van mijn nieuwe aanwinst!

25 likes

Prachtige zomerklok! Die komt er ooit nog is hopelijk…

Wie hier heeft veel kennis van vintage Tudor horloges? Ik overweeg een vintage Tudor Oyster Prince aan te schaffen. Waar moet ik bijvoorbeeld op letten qua namaak?

Titanium schijn je te kunnen “repareren” met een gummetje: http://forums.watchuseek.com/f15/removed-some-scratches-ti-359520.html

Met dank aan @Marc_B1 Handige tip om krassen in titanium te verwijderen! :slight_smile:

1 like

had ik jullie al eens verteld hoe briljant ik dit horloge vind?

10 likes

Vertel!

1 like

Echt heel erg briljant!:upside_down_face::+1:t3::bulb::facepunch:t3:

3 likes

Wat een beauty :heart_eyes:!

1 like

Very nice power ranger :thumbsup:.

1 like

Hele toffe chrono :

1 like

Heel heel mooi :+1:

1 like

Jongens, wat vinden jullie van deze tudor?

Ik heb niet eerder een dergelijke tudor gezien met een big rose. Bovendien, de t rondom swiss betekent tritium, maar waar is de tritium?

Wat een te gekke topic, dit! Helemaal mijn ding, Tudor. En wat een schitterende verzameling Tudors laten jullie hierboven zien, inclusief de snowflake Sub M.N. Waaaaanzinnig!

Hier een re-post van mijn ‘wat dragen we vandaag pic’ van vanochtend vroeg: toevallig ook een Tudor, nl. mijn Big Block ref 79180 in mint condition.

En hier een post van mijn Tudor trio - de Big Block met zijn rode en blauwe broertje/zusje. Best een aardig setje bij elkaar of wat vinden jullie ervan?

Ik ben zelf helemaal weg van de nu nog onderschatte maar steeds meer in trek komende 79180 om allerlei redenen. Echt een model dat steeds meer ontdekt wordt en zijn weg vindt naar liefhebbers. Maar de Black Bays draag ik ook met heel veel plezier en bij de meest uiteenlopende gelegenheden. Wat mij betreft zijn het echte gebruiksdingen/tool watches.

Keep those Tudors coming!

16 likes

Geweldige collectie! Heb de rode bb op staal, maar je hebt een luxe set afwisselaars te pakken!

hahaa, goeie keus Robin, geniet er van,

3 likes

Thanks, Tjeerd. Mooi is de rode BB he. Zowel op leer als op staal schitterend. Juist met de gouden indexen heel vintage/classy om te dragen. Dat was mijn eerste. Stad en land voor afgelopen bij intro in 2012. Uiteindelijk -no kidding!- hield ik het niet meer en ben hem gaan ophalen in de bakermat van alle klokkies: Geneve :airplane: :slight_smile: .

Haha, mooi! Wat was de winkelprijs toentertijd? Heerlijk horloge, draag m dagelijks, heb twee tudorhandwinders erbij, maar de Bb heeft alles, beetje patserig, maar met een knipoog door de geschiedenis en kleurkeuze.

Ik heb er in Zwitserland tegen de Sfr 3.000 voor neergeteld, omgerekend zo’n 2.500 euro. Vlgs sommigen een smak geld voor een niet-Rolex met een mainstream uurwerk maar hey… who cares? De kleurencombi, details en kastmaat zijn in mijn ogen perfect gedaan. En het uurwerk is dan mss mainstream, het is wel uiterst betrouwbaar. Jij ook veel plezier met de BB! Welke Tudor handopwinders heb je nog liggen?

1 like