Tudor only!

Uitstekende keuze. (Heb em zelf ook :innocent:) Proficiat met je mooie Tudor! :ok_hand:t3:

1 like

Een beetje zitten spelen met de pelagos.
Zwarte hirsch trooper.



Met mijn suffe kop de band verkeerd vast gezet. :joy:


Vind het gat tussen band en kast wel te overzien. Heb jaren een black bay op leer gehad, dus heb ermee leren leven.


Op een leger groen canvas bandje.



11 likes

Die leren band… 🥴

Die canvas band daarentegen is weer eens wat anders dan anders.

Toch zou ik voor een tool/diver als de Pelagos altijd voor staal (titanium) of rubber kiezen.

7 likes

Was gewoon even aan het klooien hoor, hij zit al lang weer op de titanium band. Had nog niet een ander bandje op de pelagos gemonteerd. Alleen maar nieuwsgierig meer niet.

2 likes

Pfjoehhh…

:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Onlangs ook aan het klooien geweest, eerst op een ISOfrane en toen op een Erika’s. Beide leuk, maar …

… ik dus ook! Op zijn ‘eigen’ titanium band is dit klokkie echt op zijn mooist. :wink:

7 likes

Vintage Tudor Technica TB704. Eigen foto.

9 likes

Pfjoehhh…

:stuck_out_tongue_winking_eye:

Oh.

Vandaag de chrono op zwart canvas. Vind het zelf wel een geslaagde combi.

9 likes

Canvas staat goed! Mijn Erika’s MN komt een dezer dagen en dan gaat die op mijn blauwe BB41 :blush:

2 likes

Ik zie dat ding van @Richard1973 weer. Gelukkig vind ik hem op deze zwarte canvas band niet heel erg mooi, maar op de stalen band: Lekker! :heart_eyes:

Ik gooi er eens even een polletje in waarbij de vraag is. Stel dat je nu een zwarte Pelagos hebt, … ahum, zou je die dan ruilen voor de ‘Black Bay Chrono 79350’?

  • Ja, ruilen dat ding!
  • Nee, de Pelagos zou ik houden.
  • Weet niet/Geen mening. Story of my life …

0 stemmers

1 like

ECHT WEL :sunglasses:

1 like

13 likes

15 likes

Op weg naar het werk

8 likes

Doordeweeks wissel ik de GMT en de BB58 af. Vandaag weer de GMT. Blijf erg blij met mijn keuze om de sub voor deze te ruilen.

24 likes

BB41

12 likes

Nee Erik…
Hou jezelf niet voor de gek :rofl:

Maar je kan hem hebben :ok_hand:

1 like

Ik vind 'm ruim binnen de pols vallen.
L2L is niet te groot.

Hij is & blijft hoog, dat zal ik nooit ontkennen.