UITSLAG HF foto challenge #6

Snap nu al de voorlopige nummer 1 niet…

Edit: er zijn minstens 2 dingen die belangrijk zijn. 1. Het moet bij het thema passen en 2. Het horloge moet scherp te zien zijn.

Dan is de laatste sowieso al beter. Mening en smaak ja, ik weet het, maar niet geheel en alleen dat…:wink:

3 likes

Ik blijf hopen (foto 6 inzender hier), maar de inhaalslag zit er ben ik bang niet meer in haha.

Dank voor de support team 6!! :star_struck:

Heb zelf voor nr 5 gekozen. Vind het oog voor detail mbt de wijzers wel belangrijk. Deze moeten toch niet voor het logo, datumraampje of een ander belangrijk deel van het horloge zitten.
Zijn maar 2 andere inzendingen die hier rekening mee houden (1 en 5) en vind 5 iets beter bij het thema uitgevoerd.

Edit: oeps, en 7 zie ik nu… maar ik blijf bij 5

4 likes

Het zijn allemaal erg originele inzendingen! :+1:

1 like

#10 :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Zo is het! :ok_hand:

Enne @TiBrew, je hebt nog tot zaterdagavond om iedereen om te kopen.

A856B20B-C91E-42F2-A55B-991BB833FC50

Je staat nu nog nipt tweede. :wink:
I’ve been there, done that … het kan zo maar omdraaien. Serieus.

4 likes

Had er even niet aan gedacht dat het stemmen ook 2 dagen duurt haha.
Time will tell…

Vote nr 9 for president!!!
Oh wacht, laat maar. Het heeft geen zin meer. Nr 10 is ook gewoon mooier :unamused:

Ik doe in ieder geval mee

3 likes

Ja, jammer dat het niet tot een ‘voorselectie’ is gekomen … :joy: :joy: :joy:

1 like

Foto 6. Verbeeld de vergankelijkheid van tijd op de een of andere manier…

2 likes

… nog een paar uurtjes!

Het is nog erg spannend aan de top. Kijkend naar het kleine verschil van slechts vijf stemmen kan het nog alle kanten op. Wie gaat er met de eeuwige roem vandoor? Een van beide of toch nog iemand anders? Jouw stem kan beslissend zijn. VOTE!

giphy-2

We hebben een winnaar! :camera_flash: :tada:

De winnende foto (nummer 10) is gemaakt door @Watchlover7, van harte Martin!

Martin, aan jou de eer de zevende ronde te organiseren en een nieuw thema te verzinnen als je daar tenminste zin in hebt. Als je een ‘template’ van het openingsbericht, met de regels enzo en in opmaak wil stuur me een PB. Die heb ik bewaard.

Ik vond het leuk om te doen, iedereen bedankt voor het meedoen en stemmen. :ok_hand:

Hieronder nog even de slotstand! De poll is inmiddels gesloten.

5 likes

Voordeel van 2e worden is dat ik weer kan meedoen in de volgende ronde :ok_hand:

6 likes

Ik zie dit topic nu pas vóór het eerst. Heb niet eens kunnen stemmen.:laughing:

Maar de winnaar heeft verdiend gewonnen. Prachtige foto! :blush::blush::blush::blush:

3 likes

Naaaahh kijk is aan :tada: ! Super gaaf!, bedankt voor de stemmen iedereen :pray:t2:! Ik zal morgen met een nieuwe thema komen. Zal het zo lastig mogelijk proberen te maken :smiling_imp:

6 likes

Kijk weer een stapje hoger. #foto challenge 12 en ik ben de winnaar !!!

Gefeliciteerd!! Terechte winnaar!!!

2 likes

BREAKING NEWS! :camera_flash:

De runner-up van de fotowedstrijd, @TiBrew, gaat ons verrassen met een nieuw thema en zal eerdaags het startschot geven voor de zevende editie van de fotowedstrijd.

De winnaar Martin (@Watchlover7) heeft aangegeven dat hij vanwege persoonlijke beslommeringen er niet aan toe komt om de komende fotowedstrijd in goede banen te leiden en heeft mij gevraagd even met hem mee te denken naar een oplossing.

Ik heb inmiddels overleg gehad met de founding father van onze fotowedstrijden, @ElChueco, en in samenspraak hebben we bedacht om aan @TiBrew te vragen of hij de nobele taak op zich wil nemen. Het antwoord was een volmondig “Ja!” en daar zijn we blij mee.

… ik ben benieuwd naar het thema. Zal het weer een hoop stof doen opwaaien? :wink:

7 likes

Zie hier de link naar de nieuwe editie!

HF foto challenge #7 - Thema: MUZIEK:

1 like

… en hier is the missing link. :wink:

1 like

Sorry mannen. Alsnog heel veel succes naar iedereen toe!

Hele leuke thema…
ik zie jullie de volgende keer weer :smiling_imp:

2 likes