#vaakbenjetebang

Heeft er naar mijn idee weinig mee van doen. Speelt bij mij in ieder geval totaal niet. Ik ben op alle spullen zuinig.

1 like

Moest even aan deze denken, die hadden toch wel humor.

6 likes

Tuurlijk wel joh.

Geld zal de grootste rol spelen. Nog nooit iemand 5 jaar zien sparen voor een Rolex en er vervolgens mee gaan klussen… Dus indirect toch wel een pats topic.

Het heeft niets met stoer te maken, niets met lef en ook niet omdat een horloge gedragen moet worden.

Vroeger was ik heel zuinig op mijn Fossil, nu zou een kras op mijn Fossil mij een zorg wezen.

Hoe dan ook, een klein plekje op mijn Hamilton lig ik niet wakker van. Draagt bij aan de charme van het horloge. Het inwendig naar de klote helpen met een klopboor begin ik niet aan.

2 likes

Phoh dat is me dan ook meteen wel een HEEL mooie hoor :slight_smile:
(President ook mooi)

1 like

Voor het verhaal maakt het eigenlijk niet uit. Maar wat is het nou?

1 like

Dat is oud nieuws chef. Lees maar terug. :sunglasses:

1 like

Nou, ik vind het toch wel vreemd.
Rolex maakt sterke horloges. Kwaliteitsuurwerken. Die tegen een stootje kunnen. De 3135 heeft zich decennia lang bewezen.
Dan gebruikt een keer iemand hem, gaan mensen zeggen: ja nee dit hoort niet. Dit is een sierraad. Wat een flauwekul.
Ik ben niet rijk, geef echt niet zomaar zulke bedragen uit, maar houd erg van de historie van het merk en van kwaliteit, in het algemeen. Ik koop een horloge om te dragen en ben niet bezig met de waarde of investering, of wat een potentiele toekomstige koper er wel eens niet van zou kunnen vinden.
Ik kan over een paar jaar wel dood zijn. Leef. Pluk de dag. Geniet. Krasjes doen mij niets. En het uurwerk kan wel tegen een trillinkje hoor (denk ik) :smile:

8 likes


En weer schoon

2 likes

Mwah, ok. Ik zie dat ik nog op tijd ben om mijn bericht te wissen. Dan kunnen we doen alsof dit nooit gebeurd is. :shushing_face:

:joy:

1 like

Kut internet.
Doen jullie allemaal Ide eens vlaggen.

2 likes

Lekker doen dan. En laat een ander voorzichtig zijn met zijn dure geld. Ieder het zijne.

2 likes

Prompt is @anon11367652EV aan het typen… dat kan geen toeval zijn.

2 likes

Het was toeval. Of wil je dat ik iets vlag?

:triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post:

Ik was vanmiddag ook een badboy :sunglasses:

4 likes

Als opstarter van het topic waarnaar je verwees, zeg ik:
Jij bent mínstens zo stoer als je horloge! :blush:

Och, en nog iets: Een horloge is GEEN sieraad.

2 likes

Je hoeft niet te schreeuwen hoor.

Jij geeft hele bedragen uit alleen om te zien hoe laat het is?

1 like

Ja.

1 like