Victorinox Dive Master automaat kopen? Vanavond snel naar Roermond!

Gaat er nog iemand op pad voor deze? Zou deze ook wel willen.

Voor liefhebbers met plannen, de Dive Master is er op dit moment nog enkel in het rood en het bruin.

P.S. Ik woon er in de buurt. Maar om niet in een gekkenhuis te belanden èn het gewenste product te kopen, moet je er bij de opening zijn.

Dank voor de info…goed om te weten.

oeh dat is jammer

Grrr… Een paar maanden geleden nog staan twijvelen in de bijenkorf over deze Crono Classic 1/100 voor 780 euro… Niemand die er een voor mij wil halen…? :slight_smile: Te ver weg voor mij…

Misschien zouden we:

als 'sticky" kunnen gebruiken voor dit soort acties? Ben zelf best bereid om 's morgens vroeg er langs te rijden, maar het vraagt wel een zekere voorbereiding. Op de dag zelf, is het het echt te laat :wink:.

2 likes

De weersverwachting altijd goed in de gaten houden. Als de temperatuur zakt en een oostenwind begint te waaien, zit er een goeie kans in dat er sneeuw komt. Maar in Nederland kun je zo maar een sneeuwloze winter hebben, niet waar.

Ik heb zo’n garagekrik en de wielen zelf thuis opgeslagen. Gewoon een uurtje voor uitrekken op een droog moment. Niet lekker voor m’n rug, maar wisselen, even natrekken met de momentsleutel van de Aldi en de zomerwielen weer opbergen.

Scheelt toch weer kosten, die je voor wat anders kunt besteden.

2 likes

Zit bij mij allemaal in het leasecontract en ik rij te veel drukke kilometers om een uurtje van te voren bandjes te wisselen. Wel met mijn klokjes maar niet met mijn auto :wink:

1 like

dat is bij mij om de hoek!

Strak plan, ik kwam er (helaas) ook pas vanmorgen achter.

Wat een drukte zeg, wat een poppenkast.
Wil iemand nog Uggs?

3 likes

Heb je nu een hele boodschappenlijst bij je?

Dive master is er sowieso alleen in rood en bruin geweest vandaag :frowning2:

Haha ja wat een massa gekte zeg…jij liever dan ik :innocent:

Helaas van de dive master…toch bedankt voor de moeite.

Doe mij maar een Airfield. Lekker rustig daar dus dat moet lukken.

Hier gelukkig rustig, die dive master dus alleen in bruin en rood(zwart is er sowieso niet geweest).

@anon50762135EV geen paniek heb voor jou die roze uggs mee kunnen pikken, zoals je had gevraagd. Of moest dat via pm?

6 likes

Bruine is best leuk!

Doe er even zo’n leuk geel victorinox T-shirt bij.

1 like

De vangst van vandaag. :thumbsup:

Ik weet dat een wristshot gewenst is maar gaat lastig met een overhemd. Helaas mensen geen horloge geweld dit keer.

3 likes

Niet de bruine?