Voorstellen

Na enig leeswerk verricht te hebben hier op dit forum is het tijd voor een introductie. Ik ben een enorme liefhebber van horloges en ben dan ook in het bezit van meerdere klokjes. Niet de topmerken zoals je hier voorbij ziet komen, maar meer de bescheiden, voor mij betaalbare, uurwerkjes. Festina, Seiko, Casio en meerdere sporthorloges. Verder ben ik een groot bewonderaar van Breitling en wil dan ook een gebruikte klok van dit merk aanschaffen. Het orienteren is al enige tijd aan de gang, maar een aanschaf is aanstaande.

9 likes

Welkom :grinning:

Welkom.
Ik ben zelf ook om die reden hier terechtgekomen, alleen bij mij geen Breitling maar Omega gewenst.
Veel plezier.

Mijn beste,

Van harte welkom in die inspirerende wereld van HorlogeForum!!
Succes met je zoektocht naar een Breitling.:+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Welkom! Ook namens m’n Breitling Chronomaatje :nerd_face:

Welkom hier Pieter,

Veel plezier met de zoek tocht!

Wat voor Breitling-model heb je op t oog?

Chronomat of Super Avenger in de chronograph uitvoering.

Welkom!
Zou zeker ooit voor een Breilting gaan!
Ik ben dan ook iets bevooroordeeld… :wink:

Super Avenger, mag dat ook een Quartz-model zijn?

[URL=http://s236.photobucket.com/user/flatsix_porsche/media/Schermafbeelding%202017-03-05%20om%2019.04.58.png.html]

[/URL]

Mijn voorkeur gaat uit naar onderstaande. Maar wie weet wat ik in het echt nog tegen ga komen.

Welkom!

Welkom, welkom! :+1:

Welkom!

Welkom! Heb er (vrijwel) precies zo eentje hier liggen voor een klein probleempje met de datumverzetting. Zelf nooit een Breitling gehad, maar wel een tijdje een salaris van ze ontvangen. :slight_smile: Succes met de “quest”!

1 like

Welkom.

Kreeg je geen “bedrijfshorloge”?

30% korting. Was met dat salaris nog steeds WAY out of my league…

Van Harte Welkom Pieter. Het is de passie die telt, niet de centen die je er voor hebt.

1 like

Welkom op HF!