vouwfietser

Vostok overgenomen van @vouwfietser . Heeft er een prachtige mod voor mijn zoon van gemaakt. Bedankt!

Leuke Vostok overgenomen van @vouwfietser, goed verpakt en loopt perfect! Dank.

Prachtige Vostok chronometer overgenomen van @vouwfietser. De secondepijp was geknakt tijdens het transport en hij stelde direct voor om de kosten te vergoeden! Na een simpele reparatie door mijn horlogemaker was het horloge weer helemaal in werkende staat! Ik ben er bijzonder blij mee en @vouwfietser levert hele goede service! Kortom een uitstekende ervaring en een aanbeveling van mij om zaken te doen met @vouwfietser. :smile: :+1:

1 like

Opnieuw een hele fijne ervaring met André @vouwfietser gehad. Deze keer hebben we elkaar in persoon ontmoet. Heldere afspraken, vlotte communicatie en vriendelijk contact. Zoals ik inmiddels van hem gewend ben! Bij hem weggelopen met een volledig geserviced en volledig origineel vintage horloge voor een topprijs en een tweetal mooie lederen bandjes voor m’n Helvetia! André is een topper, van harte aanbevolen! :smile: :+1:

Daar ben ik weer. Mijn Rolex Date 15000 aan André @vouwfietser verkocht, opnieuw naar grote tevredenheid. André toonde interesse in de Rolex en deed me een net bod. Bij hem thuis afgesproken na m’n werk, gezellig gepraat en het horloge samen bekeken en getest op de timegrapher. Voor André was alles naar wens en “the rest is history”. Warm aanbevolen om zaken mee te doen. :smile: :+1:

Inmiddels alweer een half jaar geleden, maar ik dacht er net aan om ook in dit topic mijn lof uit te spreken voor de geweldige prestatie die @vouwfietser heeft geleverd bij het opknappen van een Pontiac Memodate. Het horloge is nu aan een tweede leven begonnen!

Je kunt hier het verslag lezen.

Grt,
Albert

Vanavond bij @vouwfietser langsgeweest om een potentiële vintage aankoop te bekijken. Mooi horloge, goede uitleg en een fijne verkoper! Door het klein formaat was ik niet direct verkocht en ben daardoor niet tot aankoop overgegaan. Desalniettemin is Andre een aanrader om zaken mee te doen!

Perfect!!!

Ook hier niets dan lof voor zeer gewaardeerd lid @vouwfietser! Ik heb mijn vriendin erg blij mogen maken met een prachtig horloge. Goede communicatie en erg fijne en vlotte afhandeling. Dikke aanrader!

Hele mooie Sixta overgenomen van @vouwfietser. Goede communicatie, snelle verzending en een prachtig horloge, blij mee!

1 like

Ik kan Andre ook van harte aanbevelen. Hij heeft in ruil voor horlogespullen en een vostok 2209 (kroon op 2 uur) mijn Vostok 2409 een perfecte onderhoudsbeurt gegeven. Afgelopen vrijdag heb ik mijn geliefde Citizen NY0040 uit eind jaren 90 bij Andre opgehaald. Het horloge liep niet meer. Ik heb een nieuw Miyota uurwerk uit Duitsland besteld en dat heeft Andre voor me geplaatst en daarna de oude originele wijzers en wijzerplaat overgezet en het horloge netjes afgeregeld. Heel erg blij mee en ik breng hem wellicht snel weer een Vostok voor een beurtje.
Kortom, een aardige kerel, leuk contact en erg kundig! Topper!
Groeten,
Marijn

Twee fantastische vintage pareltjes over mogen nemen van gerespecteerd forumlid André @vouwfietser :blush:

Zeer fijne transactie: vriendelijk contact, perfecte verpakking en zeer snelle verzending. Kan ook niet anders natuurlijk bij een man met zo’n langdurige en goede reputatie op het forum. :ok_hand:

Dank André, voor de prettige deal, en heel graag weer tot een volgend horloge! :slightly_smiling_face:

Mooie vintage Восток Десантник overgenomen van Andre @vouwfietser. Deal ging mooi snel en horloge ziet er mooi uit. Een aanrader :+1:

Onlangs ook een Tissot seastar overgenomen.
Perfect geserviced, tikt als een :sun_with_face:

Leuke Preziosa skindiver overgenomen van @vouwfietser, prachtig horloge in prachtige staat zeker gezien de leeftijd. Snelle deal en verzending, bedankt en zeker een aanrader!

Net een horloge verkocht aan André @vouwfietser . Fijne communicatie, soepele afhandeling, leuk gesprek over de hobby; kortom een aanrader!

Nieuw op dit forum postte ik foto’s van twee horloges die van mijn overleden vader zijn geweest. Allebei geen dure, bijzondere modellen, maar het Forum wist mij al snel te overtuigen van het investeren in emotionele waarde. En @Vouwfietser was vervolgens zo aardig om mij uit te nodigen eens langs te komen met de horloges. Ik mocht mee naar zijn werkkamer en, als nieuweling in de horlogewereld, vond ik het mooi om zijn ervaring en toewijding te zien. Hij heeft mijn Commodoor en de Santoz helemaal gereviseerd. Ik mocht zelf de glaasjes polijsten en de kasten schoonmaken - daar had-ie geen in zin. Wel vertelde hij mij hoe ik dat moest doen. Andre is echte een horlogeman. Vriendelijk en bereid uitleg te geven aan een nieuwkomer. Mijn eerste kennismaking met een HF-lid had niet beter kunnen zijn.

Enige tijd geleden PB gestuurd naar @vouwfietser omdat ik op zoek was naar een leuke skindiver, en hij had nog een mooie liggen! Hij is er gelijk mee aan de slag gegaan en gister mocht ik hem ophalen. Kop koffie erbij en even kletsen over horloges, en weer naar huis met een prachtige Kasper. Thanks André!

1 like

Prachtige Vostok van @vouwfietser overgenomen. Erg prettige en vlotte deal. Andre had het al opgestuurd voordat ik had betaald en vandaag kwam het horloge keurig ingepakt binnen.
Ik hou zijn aanbiedingen in de gaten.

Zojuist een mooi horloge kunnen overnemen van @vouwfietser . Prettige communicatie en snelle deal. Bedankt en graag tot een volgende keer!