Ik maak er maar even een topic over aan en mag later wel naar OT of op slot wat mij betreft.
Maar er is een nieuw lid met een vraag over de aankoop van een Rolex. Daar lijkt mij helemaal niks op tegen volgens de regels. Maar het is al dicht gevlagd en niet meer zichtbaar.
Ik ben benieuwd waarom? Er lijkt mij niks tegen de regels of heb ik het mis?
Het is dit topic Aankoopadvies Rolex Datejust
En als het mag waarom dan toch vlaggen? Waarom zou je een nieuw lid niet gewoon even erop wijzen dan zonder het meteen tot onmogelijk te maken voor een nieuw lid?
Volgens mij wordt dit topic uit het zichtbare deel van het forum gehouden door de software zelf. Dit is een instelling ter bescherming tegen gerotzooi qua spam. Standaard wordt het topic dus dichtgevlagd en verwijderd uit het zichtbare deel van het forum totdat een moderator hem vrijgeeft. Waarom hier een vertraging op zit (dus: waarom wij eerst wel konden reageren) weet ik niet. @Jur
Dan ben ik benieuwd of de software dit doet of de leden vlaggen.
Het is toch vervelend als je direct al hoon over je heen krijgt en meteen ook niks meer kunt omdat het topic onzichtbaar is.
Ik vind het soms nogal onvriendelijk zoals nieuwe leden worden behandeld. Ik weet dat er leden zijn die zich aan dit soort posts ergeren maar je hoeft het niet te lezen en je bent ook niet verplicht te antwoorden.
Als dit zo bij mij was gegaan was ik denk ik wel weggebleven.
Ik kreeg een geautomatiseerd bericht dat ik eerst moest worden vrijgegeven. Het gaat volautomatisch volgens mij alleen moet er een mod je dan vrijgeven om te kijken of je geen spammert bent.
Aha, duidelijk en bedankt voor de info.
Ik meen dat het niet was in de periode dat ik lid werd en op zich geen verkeerd beleid.
Alles wat hier staat wordt vrij snel geĂŻndexeerd in GGL dus geen slechte procedure.
Ik dacht dat vanwege de melding er door leden gevlagd moest zijn en dat kon ik niet plaatsen.
Helder zo
Edit: @Jur dit topic mag weg indien nodig of wellicht heeft het nog een toegevoegde waarde voor toekomstige vragen.