Wachtlijst Rolex 116710BLNR

:point_up: Ja eens, jullie zijn vreemd.

2 likes

Kan jij een seiko modden met een BLNR bezel? Of vind je dat not done.

Het mooiste aan de BLNR is toch wel die blauw zwart combi.
Of bestaat er al zo iets?

1 like

Een GMT insert op een niet-GMT vertik ik.

Maar een bleu et noir insert heb ik al weleens op een Seiko gezet :+1:

9 likes

Mooi!

Ik snap dat een GMT insert op een GMT moet! Alles wat op een horloge zit, moet een functie hebben.

1 like

Aangezien je nogal bezorgd was over de onderhoudskosten van een Breitling Colt. Zou je het schooibedrag van een paar honderd euro daar misschien voor kunnen gebruiken.

10 likes

6 tot 10 liter pils per dag… die Rob weet wel wat genieten is zeg :smile:

7 likes

Af en toe komen er op HF ‘liefhebbers’ langs die je graag een keer in het echt wil ontmoeten. Onze Robbie1, Rene1, @anon50762135EV , Marino. Kleurrijke personen met een uitgesproken mening.

Kleurrijk, ik vergeet @HanDavinci

:wink::upside_down_face:

2 likes

:sunglasses::nerd_face:

1 like

Dit moet je echt niet willen :joy:

Ja of @Bigrosa en @Tissot62

Je laat goed zien uit welk hout je gesneden bent.

Sjonge jonge…

Dacht het niet Sammie, doe alleen niet met de gekte mee. Ook ik werk hard voor mijn centjes. Ben ook gek op horloges maar soms kan je als mens doorschieten. En dat ik het niet politiek correct met m,n dikke vingers volgens jou op het scherm knal , hij zij zo.

1 like

Kijk ook hier kan ik als mens van genieten, top!!:+1:

1 like

Jeroen je bent welkom voor een bakkie hoor. Ook jij Sammie :+1:

3 likes

Ik snap jouw logica maar half, je vindt op een wachlijst staan en 8k betalen not done; maar boven list (9k-10k) betalen voor een BLNR op de grijze markt vind jij prima?

Beide gevallen zijn toch niet optimaal? Zowel een wachtlijst alsmede boven list betalen is niet iets waar je als consument heel blij van zou moeten worden.

Even voor de goede orde voordat we doorslaan…ik heb het helemaal niet gehad over een BLNR van 9 of 10 k , ik zeg alleen maar dat ik het puur onzinnig vindt om überhaupt op een lijst te moeten staan meer niet! en of het nou 5,6, 8 of van mijn part 10 ruggen is doet niet terzake. En als sommige bij gods gratie er op willen staan dan is dat een keuze , ik veroordeel niemand maar geef mijn mening. Mijn Collega’s vinden het al onzinnig dat ik met een Speedy rond loop. Ze vragen zich af of ik van planeet aarde kom…:joy:

2 likes

Iemand enig idee wat de wachtlijst van de nieuwe ‘pepsi’ is? Ik vind dat ding echt zo ontzettend mooi, voor mij by far de mooiste rolex die nu nieuw te koop is.

De eersten worden naar verluidt dit najaar geleverd. Maar dan weet dus nog niemand hoe lang het wachten is. De vaste klanten zullen wel het eerste in aanmerking komen, grijs zal er een paar krijgen & met een flinke premium doorschuiven en wij mogen achteraan sluiten…:sunglasses:

1 like

En niemand denkt: _ Je bent wel van patjepee als je aan dit circus meedoet _

2 likes

Geweldige klok deze Rolex, hou wel van de kleurstelling. Alleen die prijs! ik zie mij thuis komen …zeg schat wat dacht je van een Rolex GMT…wat kost ie? ehhh …ik: binnesmonds mompelend 8,5k en nog wat hmphuh wat! zeg je!! dan gaat er een vinger wijzend naar de logeerkamer en voorlopig een 6 maanden op m,n tanden bijten :joy:

1 like