Wasmachine + Meistersinger Quartz

Check ook even bij je verzekeringsagent. Vaak ben je voor meer dan je dacht verzekerd en alle beetjes helpen!

5 likes

Ahh, op dit forum is het toch altijd zoeken naar de bruikbare tips. Ze zijn er wel maar zitten meestal goed verstopt tussen de vele grappen en grollen.

Als ik de foto zie is je reactie ook niet on-grappig, je hebt zelfs 2,5x zoveel likes dan ik op mijn opening. :wink:

Toch hoop ik degene te vinden die precies weet hoe ik aan een nieuw uurwerk en wijzerplaat kom. Nieuwe klok kopen kan ook, maar dit was een cadeau.

3 likes

Niet aan gedacht! :+1: Goed om vanavond in te duiken.

Geen optie voor haar.

3 likes

:rofl:

:+1:

Ruikt hij nu wel fris en fruitig?

1 like

:point_up::no_mouth:

Oei en dat is zo’n duur horloge, had ze beter een ding van €150 of minder kunnen kopen en die bijvoorbeeld verliezen tijdens het duiken… En véél later terugvinden en ontdekken, dat 'ie nog steeds op tijd staat en loopt…

1 like

Naast de schade aan het uurwerk en de wijzerplaat zie ik dat er ook een wijzer ontbreekt?

Badoooom tsssjjjjjj

21 likes

Dit horloge heeft maar 1 wijzer, maakt ze wel speciaal vind ik

2 likes

@Drebin :joy: Deze mag jij doen…

2 likes
18 likes

Maak in ieder geval het horloge open en laat het drogen zodat geen verdere schade ontstaat. Daarna verder kijken. Succes!

Wat een leedvermaak hier zeg.

Ik zag nieuwe is 454 euro in Australië. Beetje duur met verzenden misschien. In Italië 480 (chrono). Krijg je wel een rond datumvenster:
https://www.chrono24.nl/search/index.htm?accessoryTypes=&dosearch=true&query=meistersinger+quartz+&searchexplain=1&sortorder=1&watchTypes=

Een ETA op ebay:

Een paar tientjes dus. De vraag is of Meisersinger aan onafhankelijken horlogemakers of hobbyisten levert. Ze staan iig niet op deze lijst, al is het geen garantie:
https://www.ccwatchmaker.com/restricted-brands.html

Gewoon even vragen via de AD of je een wijzerplaat en een wijzer kunt bestellen. Het omzetten is het werk niet. Ik zou hem niet naar Meistersinger opsturen.

1 like

Het is een kwestie van tijd voor je de tip krijgt om met een vriend af te stemmen net te doen of híj hem in de wasmachine heeft gedaan en het te verhalen op zijn WA-verzekering. :wink:

Op een serieus nootje: zonde en erg balen…

Tuurlijk. Betaalt men ook voor, doen ze eens wat terug.
En geen één maatschappij gaat hier moeilijk over doen.

Heb je nog een bon @JSZ ?

verzekeraars van mooie spullen lezen toch zeker mee op dit geweldige forum? :roll_eyes: dus uitgaan van de eigen verzekering en een eerlijk verhaal kom je veel verder en geeft een veel beter gevoel dan dit soort constructies waardoor de premies ieder jaar omhoog gaan :expressionless:

2 likes

Ben bang dat deze als totalloss verklaart kan worden,want de repkosten overstijgen duidelijk de waarde.

Blijft fraude. Wel begrijpelijk, maar toch.

@JSZ, ik zou me in eerste instantie tot Meistersinger richten en vragen wat de mogelijkheden zijn. Wellicht levert het je naast advies goodwill korting op… :innocent:
Daarnaast, ook inboedelverzekering dekt soms de raarste dingen.

Zelf een wijzerplaat ontwerpen, laten maken. Wijzer kan ook. Heb je een uniek horloge. Veel cooler! Uurwerk kan je waarschijnlijk makkelijk vervangen. Even uitzoeken welk merk/type. Dan moet het prima te vinden zijn.

1 like

Auw