Domme horloge-ongelukken

Domme horloge-ongelukken die je EINDELIJK en enigszins anoniem kan opbiechten…

Zo ongelooflijk dom ( dus uiteindelijk ook wel weer grappig ) , en zo duur, dat echt niemand in je omgeving het weet…
Ergens je dikke klok laten liggen in een rood verlicht kamertje ?
Met je dronken kop gaan zwemmen ( in de zee :weary: ) met je niet-zo-waterdicht-maar-wel-heel-duur horloge ?
Even laten zien dat je op je 43e nog best wel kunt skateboarden maar het uiteindelijk toch niet meer kan ?
Biecht het maar op , zou ik zeggen.
Iets in de trant van "what happened on HF , stays on HF " :nauseated_face::face_vomiting::sunglasses:

Zelf kom ik eigenlijk niet verder dan dat ik jaren geleden bij een Fossil een stalen band erin wou proppen.
Die band die dus gewoon te breed was. Of de Fossil te klein.
Met grof schuurpapier en een vijl de binnenkanten van de lugs te lijf gegaan ( = alle chroom eraf schuren ) en wat denk je ?
Yes…hij past. Ook nooit meer eraf kunnen krijgen . En oer-lelijk btw .

Ik kwam op het idee door @Leeuw die zijn glas in elkaar kneep met een lijmklem :joy:

En af en toe lees ik iets over een Rolex op een glijbaan oid :thinking: …maar verder kom ik niet.

Nou nog wat plaatjes voor de show :

image

image

17 likes

Gelukkig kan ik niet meedoen met dit topic.

4 likes

Keertje een Swatch door de plee gespoeld, ja inderdaad… ook doorgetrokken enzo. Was ûh, niet grappig want ‘t ding was niet van mijzelf. Verder geen bijzonderheden hier. :wink:

5 likes

:scream:

Vraag me af of iemand hier nog bovenuit komt…

4 likes

Oh, dat zeker. @Fate_Amenable_To_Change in een Servische badkuip met een SKX om de pols.

11 likes

Pelagos met kroon tegen deurpost: kroon stond schuin. Laten repareren bij AD waar de tubus en kroon/stift vervangen zijn. Factuur: oei…

G-Shock vergeten af te doen tijdens lassen: niks aan de hand. Later lasklusje: wel afgedaan en weggelegd. Niet ver genoeg… Glas zag eruit als een transparante golfbal.

Vroegere Ecozilla: in de venstervank neergelegd zodat 'ie even fijn kon opladen. Verandering indeling, blabla, Zilla vergeten. Maandje of wat later was de oranje minutenwijzer toch aanzienlijk bleker geworden.

5 likes

Mag dit ook?
https://www.dumpert.nl/mediabase/7408807/94e3ac1f/champagne_openmaken_met_een_rolex.html

Vind het wel dom genoeg

4 likes

Dat was geen horloge-ongeluk, Ide. Dat weet jij ook. :slight_smile:

3 likes

Een onderwerp dat zeker de moeite waard is.
Mijn dank gaat uit naar FransT, voor het aanmaken van dit topic.

Ik had al in verschillende topics gemeld dat ik mijn Tissot voor reparatie heb opgestuurd. Die is dus kapot. En dat kwam doordat ik met mijn duffe kop op maandag ochtend, waarbij ik al moeilijk uit mijn bed kwam bij de koelkast een pak melk pakte en daarbij ik mijn horloge niet goed omgedaan had.
Die maandag was dus voor mij erg blauw, en ik voelde me K*t.

2 likes

Mijn domste horloge move…aanmelden op HF 2 jaar geleden.

:sunglasses:

51 likes

Uiteraard heb ik meer horloges gemold en kwijtgeraakt, maar dat waren vooral betaalbare horloges waarbij de zeer niet zo heftig is.

Anderzijds, ik heb een Seiko die een tank aankan. En kwijtraken lijkt wel iets dat mijn Seiko niet kent.

1 like

Mijn psychiater heeft me afgeraden om mijn, oude en verwerkte, trauma’s opnieuw te beleven.
Dus ik pas…

12 likes

Haha, maar wel een grandioos verhaal. Dat gaat niemand hier toppen. Niemand. :joy:

2 likes

Mooie gebruikte speedmaster binnen en op de dag van ontvangst de stalen band gewisseld voor een leren. Tijdens het wisselen van de band horloge laten vallen en meteen kaduk… kosten reparatie (dus zonder ook maar één seconde draagtijd) € 300…

13 likes

Het horloge ligt nu in Engeland. :slight_smile: Dat dan wel weer.

3 likes

Hahaha, heerlijk :smiley:

:face_with_raised_eyebrow: iets zegt mij dat dit niet te voorschijn komt :thinking:

2 likes

Niet van mijn kant. @SwedishChef en @HanDavinci willen er niet meer aan denken, en @anon50762135EV… Sja, die wil z’n reputatie er ook niet aan bezoedelen. :+1:

4 likes

Haha! Ach daar blijf je jong van hè. Volgens je vrouw was het “young boys and chocolate”, maar ik voel die drang niet zo.

Mijn toevoeging aan het topic. Ik ging met @willemC in een Airbnb om een Hulk op te halen en daarna heel erg veel bier te drinken. Dat is gelukt. Het was heeel erg veel bier. En toen ging ik op mijn bakkes.

En hard ook.

Na een glaasje en bezel wissel…was het alsnog kut :joy:

Sorry voorheen-minty-vintage. Ik snap dat je 40 jaar in puike staat bent gebleven, maar je staal was niet bestand tegen de da Vinci lifestyle.

23 likes

Ik heb geen foto’s meer van mijn Speedmaster na een potje squash in 2004.

Laten we alleen zeggen dat “impact testing” niet een deel van de NASA standaard was.

11 likes