Wat dragen we vandaag deel XI

Pas wel op met Brasso. Je poetst er iedere keer een laagje af.

Een beetje ketchup of citroen doet wonderen

1 like

Zonde, die kast wordt juist mooier als je er van afblijft

15 likes

17 likes

Ik vind van niet. :thinking: Ik hoor een poll!

  • Regelmatig poetsen, het brons glimt zo mooi!
  • Niet poetsen, de patina van het brons is juist gaaf!
  • Alweer een poll?

0 stemmers

1 like

Duh, mijn NA


20 likes

Nee, je poetst het laagje van minder dan een micrometer, bestaande uit koperoxide, eraf. Scheikundige hier. :smile: :+1: Het is geen polijsten, waarbij krassen verwijderd kunnen worden en waar scherpe randen afronden. Polijsten bij een juwelier bijvoorbeeld gaat gepaard met schuren om de krassen te verwijderen. Wat ik doe is enkel het oxidelaagje verwijderen.

1 like

Gisteravond om 23:30u besteld bij Bol, vanmorgen om 11:00u al binnen.
Netjes in originele verpakking met Nederlandse papieren van Seiko, en in het echt nog mooier dan op de foto’s.

17 likes

Als niemand hem wilt kopen maar weer om mijn eigen pols.

14 likes

35 likes

Dankjewel! :+1:t2::+1:t2:

1 like

De nieuwe aanwinst om de pols. Het lijkt wel een kameleon zo als deze zich aanpast aan het licht.
Het lukt me alleen niet om deftige foto’s te maken van dit horloge. De camera raakt volledig van slag van al dat bling bling. (Where is @anon50762135EV when you need him)

33 likes

Schitterend!

1 like

source

4 likes

Avond(banden)wissel…

23 likes

Die kever is niet van mij joh!

1 like

Gemodde SPB051, smakelijk all.:+1:

23 likes

Middagwissel. Tijd niet gedragen en moest hem al tijdje op maat maken. Nog een rotklusje maar hij past weer. Misschien tzt maar toch eens op staal zetten als mega klatser. Nu om voor een etentje vanavond.

18 likes

ik vind die bezel wel mooi hoor! Ben heel benieuwd naar dit horloge op een nato!

1 like