NA Oris big crown pointer date (special 40th jubileum)

Een 40th special hoor ik je nu roepen?

Ja klopt.
Ik heb deze ten ere van mijn 40ste verjaardag gekocht vandaar het topic titel.

Maar zo simpel was dit nog niet, zoals ik de oris wilde was hij niet meer te koop nieuw.
Ik koop graag nieuw en zeker als het ter ere van iets is.

Nu kwam ik online nog wel her en der wat tegen nieuw maar allemaal ver weg en dus post werk.
Ik ga toch liever naar een winkel toe, de sfeer proeven, een babbeltje maken en een kopje koffie drinken met een lekker koekje. De complete beleving wil ik.

Na echt lang zoeken lukte dit helaas niet, totdat uit het niks @OrisBoutiqueAmsterdam hier op het forum mij attendeerde dat hij dit wel voor elkaar kon krijgen via zijn kanalen.
Nou mijn geluk kon niet op en we hebben het in gang gezet.

Het was deze ronde niet ff een horloge bestellen bij Oris en verkopen voor Maarten van @OrisBoutiqueAmsterdam. Nee hij moest zijn kanalen echt aanspreken en overtuigen van de nood van dit project. Als hij wil mag hij later zelf vertellen welke wegen bewandelt en welke bergen er beklommen zijn voor dit prachtige horloge.
Niet als reclame bedoelt want alles is zeer zeker ook uit persoonlijke liefde voor horloges gebeurt en net zo zeker omdat Maarten graag iemand blij wil maken met onze gedeelde passie.
Hulde voor Maarten.

Vandaag had ik afgesproken het horloge op te gaan halen in Amsterdam.
Ik had mijzelf met werken mooi die kant op gepland, ben gewoon op zaterdag gaan werken om in Amsterdam uit te kunnen komen.

Half11 belde ik aan en werd meer dan hartelijk ontvangen door de ouders van Maarten.
Het horloge kwam meteen op tafel en echt ik ben onder de indruk en verliefd. BAM in de roos.
Na een super leuk babbeltje, een overheerlijk kop koffie met een overvloed aan koekjes moest ik gaan.
Na 11 uur kan er een boete onder de ruitenwisser geplaatst worden en hoewel dat niet het ergste is wanneer je het gezellig hebt is het wel zonde plus de vrouw en kids waren thuis op mij aan het wachten.

Dus hop naar huis.

Ach, ik kan doortypen en vertellen want er is genoeg nog omtrent dit horloge te vertellen.
Maar veel belangrijker voor jullie zijn de fotos van dit voor mij gemaakte kunststuk.

Zie hier, mijn Oris big crown pointer date.






50 likes

Welkom bij de club! :sunglasses:

1 like

Wat een schoonheid zeg !!! En nog gefeliciteerd met je verjaardag

1 like

Mijn beste,

Chapeau!! Het enthousiasme straalt je tegemoet!!
(Mooie scherpe foto’s)
Proficiat dan ook met deze fraaie verworvenheid!!
Een getalenteerd horloge welke zich door zijn uitstraling mag vergewissen van een langdurige polstijd!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Yes…eindelijk. :ok_hand:t4:

1 like

Ja he!! JAHOE :hugs:

1 like

Nou hebben we eindelijk allebei dezelfde :laughing:

Maar serieus : is deze zo uniek ?

1 like

Super dat Maarten zo zijn best heeft gedaan om je te helpen. Het horloge is het meer dan waard :ok_hand:

1 like

ja en nee…
Hij was niet meer te koop of te leveren.

Ik denk dat Maarten van @OrisBoutiqueAmsterdam zelf moet toelichten welke wegen er bewandeld zijn om dit toch zo voor elkaar te krijgen en waarom dit toch wel een uniek horloge is. De eer is aan hem.

3 likes

Fraai hoor! Geniet van je NA

1 like

Mooi! Gefeliciteerd!

1 like

Echt prachtig, de (opgelegde) cijfers zien er trouwens ook mooi uit!

1 like

Erg gaaf ! :heart_eyes:

Nogmaals gefeliciteerd !

1 like

Ok. Redelijk uniek dus…wordt ie alleen nog maar mooier door. Goed gedaan hoor :ok_hand:t4:

1 like

Wat is het toch een prachtig exemplaar!

1 like

Prachtige aanwinst :+1: Geniet ervan , de Oris collectie begint aardige vormen aan te nemen inmiddels :wink:

1 like

Jeps.
https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/8/a/8/8a83911191edcc7141202afbe4427714f9203bbb.jpg

3 likes

Gefeliciteerd. Ze hebben een mooi font voor de cijfers gekozen. En een dikke kroon is fijn.

1 like

Gefeliciteerd met de verjaardag en aanwinst. :+1:

1 like

Prachtige aanwinst! Ooit wil ik ook nog een Oris in de collectie.

1 like