Welk horloge is het best bij bezichtiging van een huis ;-)

Ik ga vanmiddag een huis bekijken. Maar ja, welk horloge draag ik daarbij? Een dikke klok om matties te worden met de verkopend makelaar, die vast ook een dikke klok heeft. Ja, ik stereotypeer. Of een Swatch om maar vooral niet te poenerig over te komen. Of een nette bescheiden Hamilton intra-matic 38? Of een Grand Seiko 41mm op staal voor de kenner?

Het idee is dat ik niet over wil komen als iemand waarbij een eventueel bod mijnerzijds gelijk met 50k opgeplust wordt :slight_smile: Ik zal vanmiddag ā€˜business casualā€™ gekleed zijn.

Zo alles overdenkend stem ik zelf voor mijn Omega aqua terra 39mm met witte plaat, of de Hamilton. Uit de categorie ā€œbescheiden doch mooiā€.

  • een dik(kig) horloge
  • een goedkoop horloge
  • een bescheiden doch mooi horloge
  • een sportief horloge
  • een rolex (moet ik dan even gaan kopen, maar schijnt altijd goed te zijn hoor ik)

0 stemmers

1 like

Een bescheiden functioneel horloge zou ik zeggen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

18 likes

Net alsof iemand daar op gaat letten :smile: Maar om zeker te zijn: geen horloge, daar kunnen ze ook niks van vinden.

15 likes

Dan kom je weer ā€˜onthechtā€™ over. Is dat goed?

Boeit werkelijk helemaal niks. Lekker je Rolex, of je Casio, of je Seiko, of wat je ook hebt liggenā€¦

Als is het wel lekker om hier mee om naar binnen te lopen, en dan het laten klappen op 250 Euro.
RX641-NP0

10 likes

In ieder geval een topic titel waar ik bij moet lachen. :slightly_smiling_face:

Denk dat het niet zo veel uitmaakt welk horloge je draagt.

5 likes

Gewoon veiligheidsschoenen en een overall, zonder horloge en zonder schone nagelsā€¦
Dalijk kom je nog poenerig over. Je moet er toch niet aan denkenā€¦

1 like

Geen idee, maar open gerust een topic aangaande je dienstdoende horloge als je seks gaat hebben met je partner.
Ik heb er geen verstand van, maar wel een mening over.

19 likes

Sommige mensen maken overal een probleem vanā€¦

9 likes

Check.

Jij mag wel even wat vaker de deur uit volgens mij, even wat ondernemen :joy:

8 likes

waar is dat VIVA forumā€¦ snel!!

4 likes

Een horloge wat duurder is dan de aankoopprijs van het huis.

Weten zij ook weer waar 't op staat.

5 likes

Bij mij kwam al lezende ā€˜brei clubjeā€™ naar bovenā€¦

1 like

:joy:

1 like

Ik wilde verdorie net het topic openen ā€œik ga zodadelijk naar de bakker, welk horloge zal ik dragen?ā€.

4 likes

kinderhorloge-meisjes

Misschien krijg je een gratis broodje.

2 likes

:rofl: bedankt voor alle reacties alvast, het was ook wel bedoeld als een topic met een knipoog :wink: , niet om al te serieus te nemen, maar ik vroeg het me wel even af

maar tot nu toe heeft in elk geval niemand voor ā€œde dikke klokā€ gestemd, al lijkt de rolex optie de bescheiden optie misschien te gaan inhalen!

in ieder geval een met BOL saffier !

3 likes

Je bedoelt dit topic?

:white_check_mark: alsjeblieft