Welk horloge om op mijn vrouw haar 40ste verjaardag???

Doe voor de verandering eens geen horloge om.

De Deville, prachtig horloge.

Groeten
Rutger

De deville past in het algemeen het mooist bij een vrouw vind ik. Indien Rolex dan een mooie datejust of OP. Maar ja wat is de smaak van jouw vrouw.

Je maakt ons blij met een dode mus. De keuze is kennelijk al gemaakt, net nu wij zo graag willen participeren. :bird:

6 likes

Hou je eens bezig met je vrouw in plaats van je eigen pols. :thinking:

7 likes

Shit, de topics hier gaan tot de 39ste verjaardag van je vrouw.

Ik snap je dilemma helemaal misschien kun je hier nog inspiratie vinden










En met wat geduld, ik ga nog een topic maken met “welk horloge draag jij als je de cavia uitlaat?”

Succes

13 likes

Je hebt zijn vrouw niet gezien en misschien heeft hij die pols juist veel nodig :wink:

1 like

Zou de vraag niet moeten zijn: “Welk horloge geef ik mijn vrouw voor haar 40ste verjaardag?”?

2 likes

‘Mijn vrouw haar verjaardag’

‘Ik’…

6 likes

Solid end link fish? Ik snap ‘m niet.

3 likes

Heb je geen mooie Steinhart?
Ik vind je voorstellen een beetje so so

Nieuwe Seiko; na de Tuna ook binnenkort een clownfish Seiko :wink:

:stuck_out_tongue:

3 likes

Ik wil hierover wel even mijn zorgen uiten. @jurk doet zijn uiterste best om hier de discussies de goede kant op te sturen. Ik verzoek je dan ook in je rol te blijven. Zeker als het door jou zo aanbeden merk wiens naam ik niet mag noemen voorbij komt.

Hou vol! :muscle:

2 likes

Ik hou m’n hart vast. Het deprimerende is dat ze het ooit ergens nog gewoon gaan doen ook. Een soort van Pacific limited edition van één of andere veel te grote duiker in olijke kleurtjes. :face_vomiting:

Excuses!
Ik zou vanzelfsprekend het énige niet overbodige horlogemerk dragen op deze feestelijke dag!!

Rolex! :sunglasses:

2 likes

Nu je blauw bloed hebt is het ook tijd om je profielfoto aan te passen. Welkom bij de club.

2 likes

Vooruit. Ik begon bijna te denken dat je RRR undercover bent.

3 likes

Heb je nu zelf een Rolex @Jaroen ?

Hoi Ed,
Ik heb haar dit horloge cadeau gedaan vandaag:

4 likes