Als je zo met jezelf bezig bent voor de verjaardag van je vrouw maakt het horloge volgens mij ook geen reet uit.
Van de keuzemogelijkheden ben ik niet echt overtuigd. Het lijkt er op dat je of rare foto’s maakt, of te lompe horloges voor je polsomtrek koopt.
13 likes
Doe voor de verandering eens geen horloge om.
Rutger
21 juni 2019 om 06:08
10
De Deville, prachtig horloge.
Groeten
Rutger
De deville past in het algemeen het mooist bij een vrouw vind ik. Indien Rolex dan een mooie datejust of OP. Maar ja wat is de smaak van jouw vrouw.
Je maakt ons blij met een dode mus. De keuze is kennelijk al gemaakt , net nu wij zo graag willen participeren.
6 likes
Hou je eens bezig met je vrouw in plaats van je eigen pols.
7 likes
Shit, de topics hier gaan tot de 39ste verjaardag van je vrouw.
Ik snap je dilemma helemaal misschien kun je hier nog inspiratie vinden
Ik was daarnet aan het mijmeren over onze huwelijksdag nu ik mijn schoonbroer moest helpen een horloge uitkiezen voor zijn grote dag binnen een paar maand. Ja, volgens de etiquette mag je geen horloge aandoen als bruidegom, want tijd is niet...
Ik ga vanmiddag een huis bekijken. Maar ja, welk horloge draag ik daarbij? Een dikke klok om matties te worden met de verkopend makelaar, die vast ook een dikke klok heeft. Ja, ik stereotypeer. Of een Swatch om maar vooral niet te poenerig over te...
Hallo iedereen, Ik ben nieuw hier op het forum, maar lees al een geruime tijd stiekem mee maar tot nu toe heb ik nooit echt een vraag willen stellen en dus ook nooit een account aangemaakt. Horloge’s hebben me altijd enorm geïnteresseerd, mijn bompa...
Kerst, feestdagen allemaal gezellig. Ga je netjes gekleed, in pak en voor de dames in avondjurk of lekker casual. Welk horloge draag je dan? Ik ga redelijk casual de kerst in, en draag daarom mijn MeisterSinger no1. Tenzij mijn andere...
De meesten van ons zullen we wel kennen, de legendarische Top Gear specials. India, Vietnam, Birma, Africa, onze drie autovrienden draaien hun hand er niet voor om. En dan meestal door moeilijk terrein, over slechte wegen en in goedkope barrels die...
En met wat geduld, ik ga nog een topic maken met “welk horloge draag jij als je de cavia uitlaat?”
Succes
13 likes
Je hebt zijn vrouw niet gezien en misschien heeft hij die pols juist veel nodig
1 like
TagEd
21 juni 2019 om 06:20
16
Zou de vraag niet moeten zijn: “Welk horloge geef ik mijn vrouw voor haar 40ste verjaardag?”?
2 likes
‘Mijn vrouw haar verjaardag’
‘Ik’…
6 likes
Solid end link fish? Ik snap ‘m niet.
3 likes
Heb je geen mooie Steinhart?
Ik vind je voorstellen een beetje so so
ivar1
21 juni 2019 om 06:25
20
Nieuwe Seiko; na de Tuna ook binnenkort een clownfish Seiko
Ik wil hierover wel even mijn zorgen uiten. @jurk doet zijn uiterste best om hier de discussies de goede kant op te sturen. Ik verzoek je dan ook in je rol te blijven. Zeker als het door jou zo aanbeden merk wiens naam ik niet mag noemen voorbij komt.
Hou vol!
2 likes
ivar1:
een clownfish Seiko
Ik hou m’n hart vast. Het deprimerende is dat ze het ooit ergens nog gewoon gaan doen ook. Een soort van Pacific limited edition van één of andere veel te grote duiker in olijke kleurtjes.
Excuses!
Ik zou vanzelfsprekend het énige niet overbodige horlogemerk dragen op deze feestelijke dag!!
Rolex !
2 likes
Nu je blauw bloed hebt is het ook tijd om je profielfoto aan te passen. Welkom bij de club.
2 likes
Jurk
21 juni 2019 om 06:47
27
Vooruit. Ik begon bijna te denken dat je RRR undercover bent.
3 likes