Welke Monster: SRP307 of 313

Ja, Ko weet ze wel te maken :wink:

Yep.

Mooie foto ook trouwens. Prachtige matching ondergrond.

:ok_hand:

Elf.

1 like

Dank je wel @watchup :blush:

1 like

Zo zie je maar. Een duiker kan heel goed met leder.

Koeien kunnen ook gewoon tegen water.

Elf.

2 likes

Hahaha :joy:

Zie hier mijn fotoverslag destijds @watchup

Het hele fotoverslag gemist. :sob: Shame on me.

Ko kiest z’n leder en stiksels in ieder geval goed uit.

IK zelf ben niet zo’n bandeswapper, maar heb nog wel een grijzige rogband liggen in 22mm. Ga 'm binnenkort eens op m’n SKX171 proberen. Gewoon omdat het kan. Ik duik met alles het water in. Staal,rubber, leer, het maakt mij geen moer uit. Had het maar geen horlogeband moeten worden. :grin:

Elf.

HahAHA :joy:

313 Rubber!

Hoe zit het met de grootte van het monster? Ik heb de SKX en die vind ik met 40mm en 46mm lug-to-lug net aan de kleine kant. Het monster is 42mm maar voelt 'ie ook aanmerkelijk groter?

Ik zou voor de 307 gaan, ik houd niet zo van rood:)

307 met oranje rubber!

De skx en het monster zijn ongeveer even breed. Maar omdat de monster dikker en bonkiger is draagt deze zeker groter dan de klein dragende skx.

Ik zou voor de SRP307 gaan. De secondewijzer is oranje ipv rood waardoor je hem lekker opvallend kan maken met een oranje nato/rubber band

Ik zelf heb pas de 307 aangeschaft en ben er super blij mee. De stalen band vind ik persoonlijk super zitten en het is eens wat anders dan die standaard banden.

Die van mij zegt hallo:

Ik heb meerdere Monster gehad, en nu nog de 1e generatie oranje, op staal en die blijft!!

Wat jouw vraag betreft: ik zou gaan voor de 307 op staal.

succes met de queeste

Squale heeft een fijne natuur rubberen band met de Seiko waves die erg mooi op de Seiko Monster kan. Dan heb je wat hoogwaardiger en soepeler rubber en toch de oorspronkelijke looks… Met vanille geur uiteraard.

1 like

Her zal wel suf zijn, maar “zoek de verschillen” (afgezien van kleur op wijzersplaat/wijzers) of hebben ze een verschillend loopwerk?

Overigens heb ik met rubber" nee, liever niet.

313 “dracula” op leer :+1:

Dit zijn banden die volgens mij door Meyhofer worden gemaakt.
Via uhrenarmband-versand.de kun je deze banden kopen, dan staat er geen Squale op (en n stuk goedkoper!).
Dit zijn inderdaad top-banden!

1 like

De 307 op staal, standaard, Lumpy, genoeg mogelijkheden. Hij is net zo groot als de SKX (ook een 42mm klok) maar draagt wat dikker, maar wel gewoon comfortabel.

Maar als je een “echte” wil, dan de SKX 779, de eerste generatie…maar je kan eigenlijk nooit fout gaan met het Monster.

Dit is het enige horloge dat ik meer dan 10 keer gekocht heb en altijd weer terug komt. En het mooie is dat niet 1 van die Monster hetzelfde was.

3 likes