Welke vintage draag je vandaag? Deel VI

De dag een beetje opfleuren met deze :smirk:

FHF 186 pré incabloc 1940s

34 likes

Wow wat een topper deze :yum:

1 like

25 likes

De Speedy op een zwarte NATO

27 likes

Echt heel gaaf, maar nergens de merknaam te bekennen? Of misschien op het uurwerkje zelf?

Op de kroon en op het uurwerk. Op het achterdeksel zie je het beeldmerk.
Plaatjes doen het niet meer maar de linkjes maken veel duidelijk.

2 likes

23 likes

Helaas doet de datum verzet het niet goed .

Een titanium 300m full lume begin jaren 80

14 likes

17 likes

Wie het kleine niet eert…

18 likes

32 likes

22 likes

De Kienzle vandaag.

20 likes

Cool Blue met de Poljot Sturmanskie in het blauw!
(Even clicken voor de juiste resolutie)

17 likes

Mijn vandaag ontvangen NA, Hamilton Khaki Lancaster uit begin jaren '80, gewonnen via Catawiki…

Zeer teleurgesteld :pensive:, omdat ik dit een prachtig mooi horloge vond en bij aankomst bleek dat de pakking achteruit de case back steekt en nu een paar uur later blijkt ook nog dat het horloge zo’n 4 minuten per uur te snel loopt. En dat terwijl hij net zou zijn geserviced…:thinking:

Ik laat toch de foto’s zien, omdat ik het zo’n gaaf klokje vind! :+1::slightly_smiling_face:

Fijne dag nog gewenst !:+1:

19 likes

Jullie hadden mijn Rodana mogelijk vorige week al gezien. Nu een blauw bandje erbij gekocht om het nog fraaier te maken. Wat ik geleerd heb is dat bij oude(re) horloges er wel eens sprake kan zijn van een vaste pin. Daardoor passen lang niet alle bandjes (lees: bijna geen enkel bandje). :smirk:

23 likes

Het bandje past er goed bij: open ended?
Loopt de horloge mooi op tijd? Mijne kleine afwijking van 2 min op enkele dagen (plan van te laten servicen).
En als ik deze terug zie … zin om mijne ook terug boven te halen :wink:

Dat is zeker een mooi horloge. En nu? Reclameren? Balen zeg.

3 likes

Dank je, naamgenoot! :slightly_smiling_face:

Ja helaas wel. Ik heb net de verkoper (Italiaan) gemaild met foto’s erbij. Binnen 3 dagen moet ik Catawiki op de hoogte stellen. Ik heb zo’n hekel aan de heisa, buiten de teleurstelling dan. Echt een mooi klokje! :tired_face:

3 likes

Kan je misschien zelf de achterkant opendraaien en eea verbeteren?