Wie gaat 28 april 2019 naar rikketik, of juist niet?

Of "wij " daar al dan niet naar toe gaan, zal de organisatie jeuken :innocent:
Ben er een keer geweest met mijn zoon, en het was stervensdruk, en een koopje zat er voor ons niet in :innocent:

p.s. waanzinnig dure Atmos klokken b.v.

1 like

Nog een Omega?

2 likes

Ik ga juist niet.

Denk het wel😀

4 likes

Vertel op! What’s on your mind?

1 like

Eigenlijk heb ik nog steeds een Omega dilemma!
Ondanks m’n Seamaster vorig jaar, die nooit weggaat!

6 likes

Ik ga denk ik wel, al koop ik een broodje en een bakje koffie, lekker kijken naar horloges die onbereikbaar zijn, en ook snuffelen tussen alle meuk, het is een kunst er een pareltje te vinden, en dat is voor een ieder persoonlijk wat een parel is, heb er al eens leuk gescoord, en ga nu gewoon kijken en misschien juist dan loop je ergens tegen aan :grin:

1 like

Ach ik woon in de buurt dus ik ga zeker even!

2 likes

Ik wip ook even langs.

Een weergaloos jaar.

2 likes

Dat dilemma kunnen we prima oplossen: ik neem die Seamaster wel over!! :sunglasses:

P.s. Koffie met gebak is verder voor mijn rekening!

3 likes

Hear hear!

1 like

Ik ga deze keer met een oud collega. Even lekker bijpraten en ondertussen neuzen tussen de oude meuk en versteld staan voor de prijzen die gevraagd worden. Goede gelegenheid om bandjes, gereedschap e.d. te scoren, maar een horloge…?

1 like

Kan ik me voorstellen, want die is zo mooi😍

1 like

Ik ook niet. Maar ik heb geen zin om een uur te rijden voor een horlogegerelateerde vlooienmarkt waar handelaren hun waar slijten. Dan is het blauwe deel in mijn optiek een betere plek.

2 likes

Typisch een snuffelloods, inderdaad in een bepaalde tijd blijven hangen niks aan

Gewoon zelf eens een rondgang doen. Heb ik ook gedaan en ook nog een handleiding gevonden voor een vintage Seiko die ik nog miste. Voor mij was het duidelijk dat ik er voorlopig niet meer heen hoef.

1 like

Haha ik ben er zelf ook nog nooit geweest dus weet totaal niet hoe het is, maar hoezo daar geen horloge kopen? Slechte ervaringen? Verkopen ze daar trouwens ook Rolex, Omega en andere grotere merken? Ben wel heel benieuwd moet ik zeggen.

1 like

Als ik tijd heb, dan denk ik dat ik even ga kijken. Het is een uurtje tuffen, maar volgens mij is het wel goed om inderdaad een keertje te gaan kijken.

Ik ben bij de vorige voor het eerst gegaan… paar schroevendraaiertjes gekocht en erachter gekomen dat dit niets voor mij is. Veel “oude meuk”, of meteen zeer duur, of de seikoboer. Nauwelijks merken als Junghans, Sinn, Oris… laat staan Squale of echte microbrands. Zelfs qua bandjes weinig to niets kunnen vinden (ik zocht naar een zwarte oyster of jubilee en blauwe rubberen bandjes).

Maar ik vind het dan ook voornamelijk leuk om een aantal horloges te hebben met wat verschillende banden… zonder verder heel diep de horologie in te gaan.

Over een week of 4 ga ik misschien wel eens kijken in Dusseldorf, zelfs als de horloges me tegenvallen, heb je altijd de auto’s nog :wink:

1 like