Wordt dit mijn volgende aankoop?

Mooi! :ok_hand:t2:

Die ziet er ook geweldig uit

Dank je wel! :raised_hands:t3:

Welke kleur, wit of grijs?

Calendar was grijs denk ik met blauwe accenten…

Thanks!

Omdat je de UG ook mooi vind is een longines ook wel iets, ik vind de wijzerplaat iig mooier als die van UG
s-l500

3 likes

Wat enorm tof :raised_hands:

1 like

Die is prachtig! Beetje Art Deco.

1 like

Tip nummer 2, de IWC aquatimer.

Ook gaaf model, en nog beetje eigenzinnig wat ik wel kan waarderen.

1 like

Hé, het is een smaakzaak. De één z’n horreur is de ander z’n levensvreugde. Als jij Snowflake wijzers cool vindt, prima toch?

Maar goed. Zelf zit ik op dit moment te loeren naar de SBGX319. Dat ding is echt prachtig. Ik heb al een 44GS kast, en da’s voor mij de kastvorm waar je mee zou moeten beginnen.

Wat Nomos betreft heb ik zelf voor de Ahoi Neomatik Atlantik gekozen, in 36mm. Die ogen groter dan je denkt. Als je een vrij ronde pols hebt, en dus geen platte brede, zou ik ook geen grotere Nomos doen, ondanks je 21cm.

40mm:

36mm:

Uiteraard in Dunkel of andere kekke kleuren te krijgen. :slight_smile: Zowel Nomos als GS kunnen erg mooie kleuren doen.

Yup. :point_up_2: dat dus.

1 like

Hoeveel van dit soort topics krijgen we dan nog van je?

Nog niet eens zo heel lang geleden was er ook al een topic waarin je aangaf dat de Blancpain 50 Fathoms je droomhorloge was.

In weer een ander topic later gaf je aan dat €3.000 tch echt wel veel centjes zijn. Want 2 netto maandsalarissen.

En in dit topic zeg je dat de Cartier en Rolex horloges zijn waar je naar zit te kijken.

Snap je dat ik nogal confuus ben hierdoor?

1 like

Dat begrijp ik. Maar daaruit blijkt dus ook dat dit dus ook voor mij heel erg verwarrend is. Ik weet dus nog niet precies waaraan ik mij wil verbinden.

Kijk ik weet dat dus wel met Invicta. Daar heb ik zat horloges van waarvan ik zeker ben dat ik die wil houden en zal dragen.

Ik ben in feite op zoek naar een horloge die mij ditzelfde gevoel kan geven. Gezien de modellen denk ik dat ik dat kan vinden in de genoemde horloges. Inclusief die Blancpain.

In mijn ogen moet je vooral geen onverantwoorde dingen doen.
Tenzij je flink buffer hebt opgebouwd.

Als je 15k spaargeld hebt staan en een dik inkomen kan ik me voorstellen dat je een duurder horloge haalt dan waneer je paycheck to paycheck leeft en geen buffer hebt.

Ik zou het ook in een andere klasse zoeken dan de Rolex Submariner of de Cartier Santos en al helemaal de Blancpain. 2000-3000 euro dat zou mij wel te behappen moeten zijn en valt voor te sparen.

Die Tudor is wel mogelijk, maar hangt imho heel erg af van je buffer.

Als je 1500 netto pakt… en er een gezin bij hebt vind ik 2k voor een luxe horloge een beetje bizar.

Ik zou zelf eerder dat geld opzij zetten eventueel een andere auto, studies die ooit betaald moeten worden etcetera.

1500 netto met 150k op de bank… kopuh die rolex.

1 like

Betreft look ziet die er prima uit. Is het een quarts? Mijn voorkeur gaat uit naar een handwinder of een automaat.

1 like

dat is dan spijtig want deze is een quartz :neutral_face:
maar ik heb hem wel en toch ben ik er zeer tevreden over :ok_hand:
het is maar wat je van een horloge verlangt, deze heb ik puur voor de looks gekocht :star_struck:

1 like

Beetje dubbeltje op zijn kant verhaal.

1 like

Ach … laat toch joh! Ik maak er dan zelf niet elke keer een topic van, maar ik spring ook in mijn gedachten continue op en neer wat er tzt moet gebeuren met mijn zuurverdiende geld :wink::blush:

1 like