Wordt dit mijn volgende aankoop?

Ik heb ook weleens zitten nadenken over een Speedmaster Reduced. Zou je een leuke kunnen krijgen tussen de 2/3k?

Dat is inderdaad wat bij mij het geval. Het zou de eerste keer zijn dat ik meer geld uit zou geven aan een horloge. Ik heb de afgelopen jaren heel wat horloges gepast en gezien waardoor ik het lastig vind om te kiezen. Ik heb over zoveel horloge mijn eigen gedachten en emoties al losgelaten dat ik het simpelweg moeilijk vind om eentje te kiezen.

Onder de 2k. Tussen de 1750 en de 2000. Staat er volgens mij een te koop op het forum in het blauwe gedeelte

1 like

Jij bent echt op de hoogte!:ok_hand:t2:

Minder nadenken en meer gaan passen

1 like

Het hoort allemaal bij de voorpret :blush: … dat maakt het allemaal ook leuk! Probeer iig ook eens een Oris Aquis zou ik zeggen! Oris heeft met de Aquis toch wel een fraaie lijn in de markt gezet waarbij je denk ik een prima prijs betaalt voor goede/mooie horloges. En wil je per se een duiker? Anders zou onderstaand horloge misschien ook wel wat voor je zijn. In ieder geval draagbaar in alle situaties!

4 likes

De lol bij je Invicta verzameling is denk dat je het verhaal en de geschiedenis kent.
Ga eens rustig wat boeken over b…v. Enicar, UG, rolex e.d. Lezen en veel passen. Kijk wat je grijpt, en je Hoeft niet wat anders te gaan dragen dan nu hé. Er is niks mis met je Invicta klokken

2 likes

Deze? Niet te groot, niet te klein, automaat, mooie dial, keramische insert, gunstige prijs!

2 likes

Kasper. Koop er gewoon één. Omdoen. Voelen. Kijken. Dragen.

Niets zo persoonlijk als een horloge. Één tip:

21 cm pols en 34mm horloge is wel gedurfd. Nogal uit proportie. Vanaf 40 is beter denk ik.

Ik heb gemerkt dat een horloge, hoe mooi ook op beeld, op de pols gewoon enorm kan tegenvallen.
Andersom, twijfelaars op beeld bleken een schot in de roos.

Speedmaster is alsof je zegt dat je op zoek bent naar een zeer bijzonder gerecht en dan een biefstuk van de haas gaat verorberen. Heerlijk, maar niet bijzonder.

Op de foto kan dat nog faken… maar in het echt staan die 34mm mij idd niet echt geweldig. Ik ben ook gewoon wispelturig… misschien moet ik gewoon eentje aanschaffen. :slight_smile:
Dat heb ik uiteindelijk ook met mijn Max Bill. Gekocht omdat ik graag een Junghans wilde hebben, uiteindelijk bevalt die mij heel erg. Meestal draag ik die op zondag, en bij gelegenheden. verwacht niet dat ik die snel weg zal doen. :muscle:t2:

1 like

Je geeft aan dat de Rolex niet in budget valt. Dan valt deze af. Als de Tudor BB58 wel binnen budget is zou ik daar zeker voor gaan! :slight_smile:

1 like

Of zolang je dat gevoel hebt niets kopen.

Ik wilde al jaren passief een sub… als ik een horloge zou kopen… maar droeg toen geen horloges en vond t bizar. Vorig jaar pas serieus into de horloge hobby gevallen en dus een jaar lang naar plaatjes van subs zitten kijken.

Geen seconde spijt van mijn sub en de beste 7.5k die ik ooit heb uitgegeven. Ben er elke dag blij mee.

Als ik twijfel koop ik t niet. Wellicht iets om over na te denken voor je 2 netto maandsalarissen uitgeeft.

1 like

Dat gezeur over iemands maand inkomen hebben we al gehad. Wees positief en kom met voorbeelden.

Mijn advies lijkt me nogal duidelijk toch?
Zal t voor jou nog eens herhalen:

Geen 2 maandsalarissen uitgeven aan iets waar je over twijfelt.

3 likes

Toch niet onbelangrijk als iemand om advies vraagt

2 likes