Zoek de dichtstbijzijnde horlogemaker met HF-recensie:

Update: @Tempusuurwerktechniek uit Midwoud toegevoegd.

3 likes

Aanrader voor iemand in Leiden? Gaat om simpel batterijtje vervangen voor Tissot van mijn meisje.

Gaan binnenkort verhuizen

Ah, even in de gaten houden dus! Bedankt voor de tip.

1 like

‘Horloge reparatie atelier Cothen’ hernoemd naar ‘Ronald Prins Cothen’. Was een beetje onduidelijk zo. @Flipperkast bedankt voor de tip.

1 like

Nils ik ga gebruik maken van je kaart
Kosda??? :rofl:

2 likes

:joy:

Vriendenprijsje voor jou toch!

1 like

Die nieuwe sluiting moet op mn SMPc.
Ga er zelf niet aan beginnen. Moet je een bosch, hilti of makita gebruiken?

Nico uit Culemborg is hier niet ver vandaan.
Kom er zelfs met de ambu in Culemborg soms hebben we een post.

1 like

Deze horlogemaker heeft hier geen ervaringentopic met recensies dus kan ik hem niet op de kaart zetten.

Inderdaad TOP!:slightly_smiling_face:

1 like

Met de nieuwe richtlijn van HF heeft dit kaartje plus opzet ook weinig nut helaas. Ik vond dit een erg goede toevoeging.

2 likes

Met de nieuwe richtlijn van HF heeft dit kaartje plus opzet ook weinig nut helaas

De oplossing zit in het topic zelf


2 likes

Goed gespot! Het kan je werk wel wezen!

1 like

@BMWX6M met horlogehersteller.be toegevoegd.

6 likes

@menkepie met waldys.nl toegevoegd.

3 likes

Heeft iemand de laatste tijd wel eens met “Komt tijd, komt raad” in Huizen afgesproken? Ik zie nergens contact gegevens op de website en vraag me af of ze nog wel “open for business” zijn.

krisendaan.nl in Ede toegevoegd.

3 likes

Eentje in Brugge (België), mijn thuisstad :wink: http://www.recour.net/

1 like

Heel handig dit, bedankt voor het plaatsen.

1 like

Iemand een tip voor een horlogemaker in of rondom Leiden? Heb zowel vintage horloges als moderne uurwerken die wel wat liefde kunnen gebruiken :blush: Zie in de buurt niemand op de kaart staan, maar begrijp dat dat ook kan zijn omdat ze geen lid zijn van dit mooie forum. Alle tips zijn welkom!

2 likes