Een beetje afscheid en een NA

Gefeliciteerd met je prachtige Omega en heel veel geluk met je nieuwe leven in Spanje.

1 like

Geweldig. Mijn doel is ook eerder stoppen met werken. Geen mooiere tijd als vrije tijd en dan nog in Spanje met een iconisch horloge.
Geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd met je aankoop en heel veel plezier met het opbouwen van een nieuw leven in Spanje. Geniet van de vrijheid :star_struck:

1 like

Heerlijke finale knaller Bram. :ok_hand::muscle: Ik wens jou en ega het allerbeste toe voor jullie mooie avontuur en toekomst in het prachtige Spanje, mijn geboorteland (zoals je weet). Hasta luego! :sunny::+1::dancer:

1 like

Goed bezig rakker!

Ik zie je maandag als het goed is. :wink:

1 like

Als eerste gefeliciteerd met je pensioen, lekker genieten van het :sunny: in Spanje. Daarnaast natuurlijk ook gefeliciteerd met Seamaster, wens je natuurlijk veel draagplezier :ok_hand: :+1:.
Maar Bram, je weet toch ā€œhet virus houdt niet op bij de grensā€ :wink:. Maar niet alleen meekijken he, af en toe een leuke foto van je seamaster in de zon posten. Het gaat je goed in Spanje :+1:

1 like

Prachtig horloge :watch: Gefeliciteerd!!

1 like

Wat een prachtige tekst heb je geschreven. Het roept bij mij nostalgische gevoelens op. Ik kan namelijk slecht tegen definitief afscheid moeten nemen en dat terwijl ik je echt niet ken. Genoeg gezeverd.

Welaan, prachtige aanschaf, wis en waarachtig! Mooi ook de verwijzing naar het betrouwbare aankoopadres!
En voor ginds en dan: alle goeds toegewenst. Dat je er in pais en vree mag leven!

p.s.: hebben onze horlogevrienden in Spanje ook een eigen forum?

2 likes

Het ga je goed en geniet van de :sunny: ginder

1 like

Mooie vooruitzichten! Dat je mag genieten van je nieuwe leven!
Naar welke regio trek je?
En heel veel plezier gewenst met je nieuwe aanwinst. Een top horloge.

1 like

Gave stap ga je aan en dat met een mooie knaller :ok_hand: ergens onzettend jaloers dat je de stap maakt, wens je veel geluk en gezondheid in het mooie zuiden

1 like

Yup! :sunglasses:

3 likes

Veel levensvreugde toegewenst! En dank voor je deelname hier!

1 like

Wat een afscheidsknaller!

image

Ik wens jullie een fantastische tijd in Spanje :sunny:

1 like

Mijn beste,

Met een getalenteerd horloge om de pols,
een nieuwe toekomst tegemoet.:watch:

Vrede en alle goeds,
Coenraad.

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Heel veel plezier en geluk in het mooie Spanje. Ik hoop dat je er heeeeeel lang van kan genieten.

1 like

Toffe Seamaster! Veel geluk en voorspoed in Spanje!

1 like

Mooi cadeau aan je zelf om je pensioen te vieren. Heel veel geluk en succes in Spanje in je nieuwe levensfase.
En, wie weet, zien we je hier nog wel weer eens terug. Je zal de eerste niet zijnā€¦

3 likes

Van harte met deze mooie NA en heel veel succes met het nieuwe hoofdstuk in je leven.
Geniet van beide :sunglasses:

1 like

Mooi zeg, veel plezier in Spanje.

1 like