Een beetje afscheid en een NA

Veel geluk, plezier en gezondheid in Spanje :grin:

1 like

Gefeliciteerd en succes! En vast welkom terug voor na de verhuizing :wink:

1 like

Spannend avontuur! Geniet ervan en gefeliciteerd met jouw NA!

1 like

Spanje is in de buurt. En het www ook. Blijf lekker typen hier.
En foto’s delen van die mooie omega in de spaanse zon. Knalt ie nog leklerder bij ons op het scherm :innocent:

2 likes

Heerlijk zeg :sunglasses:

Heel erg toffe aanwinst :star_struck: maar in Spanje heb je ook gewoon Wifi dus kan je toch nog wel wat blijven posten hier :smirk:

1 like

Alle geluk en voorspoed in Spanje! Geniet van het leven, de taal ken je zo te zien al en laat vooral nog eens wat moois zien van het (horloge)leven daar! Adios! :sunny:

1 like

Wat een knaller om mee af te sluiten!! Alle geluk in je verdere avontuur gewenst

1 like

Poah! Veel geluk in Spanje :+1:

1 like

Mooi horloge heb je gekocht, en nu heerlijk genieten in Spanje.

Ik ben anderhalf jaar geleden vehuisd naar Thailand en tot nu toe nog geen spijt van​:sunny::beers:

2 likes

Salut! Goede keuze

1 like

Goeie NA en het beste daar!

1 like

Que te vaya bien!

1 like

Fantastisch uurwerk en veel geluk in Spanje.

1 like

Veel genot en plezier in Spanje, en heerlijk genieten van jullie oude dag. Gegroet Alwin

1 like

Prachtig horloge! Geniet van het Iberisch schiereiland!

1 like

Veel geluk in Spanje, maar dat zal wel lukken met die NA! :hugs::pray:t3:

1 like

Ik ken ook nog een maatje die naar Thailand verhuist is, moet ik nog eens een bakkie gaan halen :wink:

2 likes

Fijne tijd in Spanje toegewenst

1 like

Veel plezier in het zuiden! Geniet maar goed van dat prachtige horloge :ok_hand:

1 like

Proficiat met je nieuwe aanwinst en veel geluk in Spanje. Wij wonen s’winters bijna 6 maand in Spanje, in de zomer is het mij te warm en we missen de kleinkinderen dan teveel.
Spanje is echt relaxt.

5 likes