Een beetje afscheid en een NA

Hallo forumleden,

Een nieuwe binnenkomer en een kleine mededeling.
Zal beginnen met de mededeling. Ik ga stoppen met de hobby en alles wat eromheen hangt. We gaan nl verhuizen naar Spanje en zullen andere prioriteiten hebben. Dank voor een ieder waarmee ik contact heb gehad. De opgebouwde vriendschappen en het vertrouwen in een aankoop van een hoop leden bij de zoveelste flipper actie van mijn zijde. Het was me een waar genoegen. Ik blijf wel meekijken op het forum dus ben altijd wel te vinden.

Dan het leukere gedeelte. Ik heb alle horloges en aanverwante artikelen inmiddels verkocht en een mooi, zeg maar afscheid cadeautje gekocht voor mezelf. Afscheid van Nederland, werk
(7 1/2 jaar eerder stoppen) en alles wat als dierbaar wordt omschreven.
Een bezoekje aan Jaap (SuperC) gebracht en een prachtige full set Omega seamaster mee kunnen nemen. Zelfs de Omega rubber band zat erbij.
Lijkt me als afsluiting van een een horloge tijdperk een knaller. Genoeg tekst nu wat plaatjes.





237 likes

Hele mooie afscheids NA. Succes met je nieuwe leven! :grinning:

1 like

Absoluut een mooi horloge. Veel geluk gewenst in Spanje. Mooi dat je in de gelegenheid bent om een dergelijke stap te maken. Geniet er vooral van.

1 like

Maat, heel veel plezier en geluk in Spanje! Ik ben blij dat je die gewenste mooie seamaster hebt gevonden, echt een Bram horloge!

Bedankt voor alle mooie deals, en we houden wel contact vrees ik😉

1 like

Prachtige aanwinst! Het gaat u goed!

1 like

Spanje is om de hoek, toch? :+1:

1 like

Je hebt 'm Bram! Lekker hoor … :star_struck:

Van harte ermee en héél veel draagplezier, wat zeker moet lukken met deze SMP300. Prachthorloge. Zelf in het blauw gehad zoals je weet, die was ook heel fijn.

Succes met de verhuizing en alles wat daarbij komt kijken. Leuk dat je ‘je droom’ gaat volgen, geniet ervan enne HF in ook in Spanje bereikbaar hè! Dus af en toe een fotootje van deze nieuwe aanwinst zou niet gek zijn. Gewoon doen.

Asta la vista … :beers:

1 like

Erg mooie Seamaster. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee en wens je een mooi leven in Spanje.

1 like

Mooie manier van afscheid nemen. Pensionado onder de Spaanse zon :sunny: met deze Seamaster als NA. Het ga je goed :+1:t2:

1 like

Erg mooi horloge en heel veel plezier in Spanje!

1 like

:point_up::point_up::point_up::point_up::point_up:

1 like

Veel plezier van de Omega en veel succes in Spanje.

1 like

Het ga je goed!

1 like

Wat een tof afscheidscadeau voor jezelf!
Succes!!

1 like

Mooie aanwinst en super veel succes toegewenst!

1 like

Goed bekeken, veel plezier in Spanje!

2 likes

Proficiat met je prachtige aanwinst en veel succes in Spanje!

1 like

Mooie laatste aanwinst en een heel fijn pensioen in Spanje toegewenst!

Tenminste, dat neem ik aan aangezien je het hebt over

Geniet ervan!

1 like

Que pases una buena temporada y disfruta mucho en tu nuevo hogar. :innocent: :sun_with_face:

1 like

gracias, lo vamos a disfrutar!

1 like