De HF Cartoon, jaargang 2023 en 2024!

Gefeliciteerd man, altijd leuk he. Wist je dat deze cartoon morgen ook in de volkskrant, het AD en de Telegraaf staat. Dus vroeg naar de kiosk, zijn zo uitverkocht :wink:

3 likes

:joy::joy::joy::joy: prachtig weer ! Een lach op mijn gezicht!

1 like

Je had een van de beste topics! Dus verdiend.

Dat zou een droom zijn!

Na! Mooi, daar doen we het voor!

1 like

Ik had je destijds de kans gegeven, nu is ze chef binnenland bij het ANP en die hebben geen krant. Maar wel lekker promotie gemaakt :wink:

1 like

Zeker! En ik weet zeker dat haar netwerk alleen maar groter is geworden. :sunglasses::+1: maar durfde het gewoon nog niet aan. Wel heel lief van je. Wie weet ooit :nerd_face:

2 likes

Beste Leden, hierbij weer een nieuw deel van het HF cafe.
In de bijlage vind je een PDF… click maar open en je zult het zien.

Edit: de pdf uploaden lukte niet, dus hierbij per pagina hieronder.

Voor degene die niet kunnen wachten: Het is een aanzet tot een kinderboek. Een wens van mij. Dus ik dacht, ik ga er mee aan de slag en ben op jullie aan het oefenen. Het gaat nog steeds om het cafe en de top topics van deze week.

De topics van deze week:
Tabee! (blz 3)

Koffie met melk (blz 4)

Sprakeloos (blz 5)

Je bent gewoon oud (blz 6)
https://www.horlogeforum.nl/t/ja-hij-is-binnen-mijn-nieuwe-aanwinst-rolex-datejust-oysterquartz/501529?u=jurk

6 likes

28 likes

28 likes

30 likes

30 likes

29 likes

30 likes

30 likes

46 likes

Mooi man! Ook weer een hele andere stijl, er blijft elke keer genoeg nieuws te zien :heart:

1 like

Pentmouse :rofl::rofl::rofl::rofl: geniaal

5 likes

Hij is weer top @Jurk en pentmouse …hoe kom je erop :rofl::rofl::rofl:

1 like

Verhaaltjes voor het slapengaan. Uit de Pentmouse :joy: Erg knap en creatief qua vorm en inhoud. Respect Jur!

1 like

De blije beer en de mouse in z’n penthouse👍, fijne zondag Jurk!

1 like

Nieuwe vorm, good old humor :+1:

1 like