vandaag mijn laatste aanwinst, mijn orfina ( voor de nieuwe collectie www.orfina.ch )
en het landeron 248 uurwerk :
vandaag mijn laatste aanwinst, mijn orfina ( voor de nieuwe collectie www.orfina.ch )
en het landeron 248 uurwerk :
De voorkant, inderdaad Chinees en nog een … beursaanwinst (laatste rikketik), voor weinig. Ik had 2 Seagull’s, 1 verkocht want mijn broer (waarvoor ook 1 besteld)"had inmiddels al een ander horloge en 1 is genoeg, belachelijk …! En nu wil hij hem toch wel … dus voor mij een nieuwe Chinees. Toch wel indrukwekkend wat ze tegenwoordig doen daar. De andere Seagull’s hadden bv een plastic spacer, deze van metaal, loopt erg netjes ook, wel door mijzelf op een andere band gezet.
De plaat is in het echt iets witter, horloge is rond de 41-42 mm.
Tissot Le Locle Chrono
De voorkant, inderdaad Chinees en nog een
… beursaanwinst (laatste
rikketik), voor weinig. Ik had 2 Seagull’s, 1
verkocht want mijn broer (waarvoor ook 1
besteld)"had inmiddels al een ander horloge en 1
is genoeg, belachelijk …! En nu wil hij hem
toch wel … dus voor mij een nieuwe
Chinees. Toch wel indrukwekkend wat ze
tegenwoordig doen daar. De andere Seagull’s hadden
bv een plastic spacer, deze van metaal, loopt erg
netjes ook, wel door mijzelf op een andere band
gezet.
De plaat is in het echt iets witter, horloge is
rond de 41-42 mm.
Leen ik vind dit toch wel een erg mooi horloge, de wzijerplaat ziet er zeker niet gek uit. ( mooi van opmaak, alleen de afwerking niet helemaal) is zeker een leuk beginners mechanisch horloge, of leuk voor erbij
Master-Fan,
Het is een “voor erbij” horloge, ook al omdat ik met belangstelling de ontwikkeling mbt de Chinese horlogeindustrie volg.
De afwerking is in werkelijkheid beter dan op de foto te zien is hoor, ik zal er nog een keer 1 maken bij daglicht.
WOW, prachtige klok Leen.
Ruud
Ieder zijn smaak
Ik vind een struis-band op zich mooi maar een bruine band bij en horloge met een zwarte plaat vind ik geen gezicht.
Ik vind de originele band trouwens prima. Nogmaals ieder zijn smaak.
NOMOS Orion voor mij vandaag. Allemaal nog een fijne dag!
ziet er super uit … . . . . … maar wel een beetje eenzaam
NOMOS Orion voor mij vandaag. Allemaal nog een
fijne dag!
JW mooi,
Tip koop een statief bij Mediamarkt voor 15 euro zet je camera op tulpstand,zelfontspanner aan en je maakt prachtige foto`s.Het beste is om bij daglicht te fotograferen.
Zie hier :
Jaap-Wim Schreef:
NOMOS Orion voor mij vandaag. Allemaal nog
een
fijne dag!JW mooi,
Tip koop een statief bij Mediamarkt voor 15 euro
zet je camera op tulpstand,zelfontspanner aan en
je maakt prachtige foto`s.Het beste is om bij
daglicht te fotograferen.
Zie hier :Groet Peter
peter das ook een mooi horloge ? heb je die al lang ? kan me nniet herinneren hem eerder gezien te hebben.
THX,
Heb hem een maand of 8.
Het merk bestaat niet meer is failliet.
15 jaar oud.
Volledig staal.
Eta uurwerk.
THX,
Heb hem een maand of 8.
Het merk bestaat niet meer is failliet.
15 jaar oud.
Volledig staal.
Eta uurwerk.Groet Peter
okay dat zijn de leuke aankopen NOS horloges zo heb ik mijn edox gekocht alleen daar zit een AS caliber in.
De Archimede
Beter laat dan nooit,… vandaag natuurlijk deze.
Mijn Eberhard 8 jours.
Tag Tag of Omega Tag?
Mooi hoor.
Maak jij er maar een Omega dag van Adriaan doe ik nog ff lekker met je mee heb hem net opgewonden voor morgen :