1 horloge voor de rest van je leven.

Deze, puur emotioneel.

19 likes

:point_up:ļø ook wel bekend als ā€˜D’n Explorer’ voor als je niet telkens alle info erbij wil vermelden :rofl:. Overigens ook enige horloge in mijn verzameling met speciale betekenis en daarbij horende gravering in het achterdeksel.

4 likes

Dient als ā€œtrouwringā€ en grotendeels gekregen van mijn vader … niet per definitie de mooiste, maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd met de emotionele waarde die het horloge bezit

10 likes

Past overal bij…

16 likes

Deze, omdat dit van het begin af aan mijn grail is geweest en hij er tot nu toe in is geslaagd om mijn honger naar meer en andere horloges (grotendeels…) te stillen

25 likes

Is het gek als ik zeg mijn Casio? Veelzijdig, betrouwbaar, comfortabel en gaat waarschijnlijk de rest van mijn leven nog wel mee… :wink:

16 likes

Deze:

6105-8110 uit '74.

19 likes

Leuk topic.
Eens even zien… quartz zo wie zo
HAQ
10 bar of meer WR
no date of perpetual
GMT
Is de SBGN003 er ook met witte wijzerplaat ?

Oh die konijnenvoetjes van jou blijven echt totes adorbs :rabbit: :heavy_heart_exclamation:

Dan kies ik denk ik deze:

14 likes

@HanDavinci

:wink:

Gefeliciteerd met je NA!

Maar als ik er een moet kiezen, buiten de collectie om, is de 14060m wel een grote kanshebber. 4-liner alstublieft.

3 likes

Dankjewel. Ik ben er zeer tevreden mee.

:wink: :wink: :wink:

5 likes

Alleen even om denken in 2100 of de datum dan nog goed staat :slight_smile:

1 like

Deze heb je niet nodig, gewoon die gouden je hele leven dragen net als ene T. Soprano. :wink:

Als ik dan nog leef krijg je een pilsje van me! :beers:

1 like

Hou ik je aan.

(dan ben ik ondertussen 143 :slight_smile: )

1 like

Boring and overpriced diver.

1 like

Ik vind de submariner net als de meeste een heel mooie horloge… maar hoezo hebben mensen het gevoel dat je deze kan gebruiken als dress horloge onder je overhemd met jasje dasje.

Qua etiquette is dat echt 100% not done.

Dit kan natuurlijk helemaal aan mij liggen maar een submariner kan echt niet met alles.

1 like

Uit mijn huidige collectie zou ik met deze best verder kunnen leven.

Kan zowel casual als chique. Stevig en waterdicht. Oja en niet te vergeten nog mooi ook. En ja… Omega, ik houd er wel van.

8 likes

Op dit moment niet in de collectie maar dit is er een die onder mijn huid zit (en er omheen), de SBDX001.

5 likes