Als ik echt moest kiezen en dan beperk ik me tot mijn huidige verzameling, dan ging ik voor de G-Shock MR-G. Mooie afwerking, voldoende toeters en bellen, titanium en de looks waar ik gek op ben.
kun jij niet volhouden hoor, één horloge. Jij hebt zulke knallers
Degene die ik het laatst heb aangeschaft
Mijn laatste crush. Ik overweeg de aanschaf ook echt.
Checks a lot of boxes. Is alleen net iets te groot, maar de bezel zou ruim groter zijn dan de kast.
Dit dus. SBGV245.
Zie boven. 200m WR, 10 seconden per jaar afwijking, servicebaar 9f HAQ uurwerk, 20.000 A/m anti-magnetisch, goeie lume en op leer zeer discreet.
Ik ook. Ik erger me wel dood aan het feit dat ze de Pink Onda alleen aan vrouwen marketen. Ik vind 'm geweldig.
Daarom zeg ik ook: Doen! Ik zie de foto’s graag tegemoet.
Deze:
100m waterdicht en onder een pak te dagen. Dus veelzijdig genoeg om als enige horloge dienst te doen
Het idee om er maar 1 te hebben is vrij onbetamelijk. Ik probeer het toch. De parameters:
- Waterdicht minimaal “zwemvast”
- Ik moet ermee op vakantie kunnen maar ook naar een deftig feestje
- Met andere woorden, Eerder sportief dan dressy MAAR acceptabel onder een pak
- Courant model, relatief waardevast
Eigenlijk elke stalen Rolex [zucht, weer zo eentje) maar voor mij een sub of Seadweller dus
Zeker weten!
Mooi! Een Reverso isvan oorsprong een “sporthorloge” en ik vind ze fantastisch, een van mijn eigen favorieten dus moeilijk afstand van te doen. Totdat het een snikhete zomer wordt aan het strand…Krokodil bandje en matige waterdichtheid maakt het minder praktisch Voor een “1 watch only”
Voor mij deze denk ik…
100 procent zeker deze. Perfect formaat, iconisch ontwerp en extreem veelzijdig met verschillende bezel kleuren en zowel een jubilee als oysterband. Variaties: