Pfff.
Ikzelf bevond mij laatst nog in de ruimte met m’n Nomos, op zo’n zes miljard kilometer van de Kuipergordel.
Ik was in Dedemsvaart.
Pfff.
Ikzelf bevond mij laatst nog in de ruimte met m’n Nomos, op zo’n zes miljard kilometer van de Kuipergordel.
Ik was in Dedemsvaart.
Verkeerde afrit genomen?
Is er een goeie afrit daar naar toe? Niemand die daar wil zijn toch?
Klopt, dan kun je nog beter naar Texel rijden.
Knuppel.
Niks moet. Het helpt gewoon…in alles.
Zelfs in Twente is die trend doorgedrongen. Gaat snel tegenwoordig met al die social media natuurlijk. Vroeger zat daar er gewoon vijf jaar tussen. Dan was iets in Twente ‘hip’ en wisten ze in Amsterdam al niet eens meer waarom het ooit hip was.
Ehh… ik kan me niet eens herinneren hoe mijn gezicht eruit ziet zonder baard
Jij bent een uitstekend voorbeeld van de positieve kanten van gezichtsbedekking. Heb je wel eens een niqab overwogen?
Ik vraag mij af waarom je dit doet. Ik zie er mie toch een portie fresh uit zeg met zo’n versgeknipt baardje, allemachtig. Ik zou mezelf doen.
Joâh, joâh.
Iemand moet het doen.
Nee, ik was vrijwillig en met voorbedachten rade onderweg van Wilsum (D) en Haaksbergen naar Belt-Schutsloot.
Ik durf te stellen dat Overijssel de aardigste provincie van Nederland is, ondanks Staphorst.
De helaasheid der dingen: Ik was gisterochtend niet goed wakker toen ik een opzetstukje op m’n baardtrimmer schoof. Helaas, zo bleek nadat mijn baard grotendeels weg was, was het het verkeerde opzetstukje.
Ik ga tegenwoordig door het leven met een kop als een mid-size Edammer, en ben daar niet blij mee.
Man man man man man… Ik had al een baard foerda’st do skiet’n koest.
Knuppel.
Ik doe mezelf al jaren, Henk. Dat weet jij ook.
Broeder, doe dat alsjeblieft niet zelf. Ga gewoon wekelijks naar de professional
Als er een grote trend is maakt dat niet iedereen die zich schuldig maakt aan de onderhavige beweging, trendvolger
Jij lijkt mij niet echt een early adopter. Meer een laggard.
De enige reden dat jij een smartphone hebt is dat er bij jouw werkgever geen Nokia’s meer leverbaar waren.
De Seiko “Spacewalk” SPS005 is ook een practig ding, en bullhead springdrive GMT chronograaf, titanium en niet meer voor een fatsoenlijk bedrag aan te komen helaas.
Nah bro, ik had ooit een 5-digit ICQ nummer.
Ik ben zo’n vokking early adopter dat mensen denken dat ik een laggard ben omdat ik dingen voor de early majority ermee begint al weg heb gedaan.
Eigenlijk is een ouderwetse Nokia het beste voor me, ja.
Want godsamme, een week niet opladen en nog steeds kunnen lullen, da’s next level shizzle in dit tijdsgewricht.
Ik moest 'm even opzoeken, maar voor degenen die niet klikken hier de foto:
Waren deze ooit voor “een fatsoenlijk bedrag” te koop dan? Ik vind 'm nogal lomp, overigens.
Ik ben al lang professional, G.
Haha
Ik heb vandaag geleerd dat ‘shizzle’ uit de mode is. Maar ja, @HanDavinci riep dat en die woont bijna in Duitsland, dus laten we het even aan straattiener @koekoek vragen.
Het is geen 2002 meer…zakkenwasser
Da’s bijna net zo uit de mode als “lul de behanger”, maar goed taalgebruik overstijgd de grilligheid van de mode.
Net zoals cachet, sowieso en patat zullen doekoe en shizzle ook ongetwijfeld toetreden tot de annalen der Nederlandse taalgeschiedenis. Tezamen met het in het groene boekje inmiddels opgevoerde “kids”, wat in termen van stijl toch een zwakkere broeder is onder de leenwoorden.
Als jullie nu denken dat dit off-topic is en dat we @RLC excuses aan moeten bieden: Dat klopt. Maar over Seiko is bijna alles al gezegd op dit forum.
Klopt! Ik heb het topic niet doorgenomen, maar ik kan je melden dat shizzle al lang is vervangen door shait.
Nu even verder kijken maar die zakkenwasser Zuckerberg