2 horloges tegelijk dragen?

Helaas, net te laat😂

1 like

Man man man… En dat woont bij mij in de wijk.

3 likes

:kissing_heart:

Moet toch iets om mijn pols hebben op de terugweg!

2 likes

Die kende het nut van een GMT nog niet

3 likes

Sure :lipstick::kiss:

2 likes

Aaah vinex-liefde.

1 like

Vandaag met duiken toevallig haha, 1 echt duik horloge en om me andere pols de G-Shock

2 likes

Guilty :sunglasses:
Maar enkel in huis doe ik dat. De reden? Niet om tof te doen zoals is geopperd door @Flipperkast maar om gangreserve op te bouwen.
Ik heb geen horlogewinder en wil ik ook niet. Handwinden met een automaat doe ik niet meer omdat ik toch denk dat het slecht is. Dus ik draag e dan gewoon even of doe even wat shaken.

3 likes

Heb je hier een wetenschappelijke beredenering voor?

1 like

Nee hij denkt dat toch hahahaha :joy::joy:

2 likes

Ik doe het wel eens als ik op reis ga, zodat ik toch wat kan afwisselen

2 likes

Als je thuis rondloopt met al je horloges om je arm omdat je geen watchwinder hebt, dan ben je zeker niet tof aan het doen nee :joy:

5 likes

Te veel denken met horloges als hobby is niet goed :wink:

1 like

:joy::joy::joy: KLOPT!
Is een principedingetje hoor. Ik wil eigenlijk alleen nog handwinders en zonder datum. En aangezien me dat pas 1 keer gelukt is en ik na mijn voornemen weer 2 automaten incoming heb blijf ik voorlopig thuis nog even niet tof lopen te doen :slight_smile:

Edit: @Flipperkast, niet al mijn horloges om de pols hé. Ik draag er hooguit af en toe maar 1 extra en heb er meer dan 2 dus is dat niet alles :sunglasses:

2 likes

Ja!
Google er maar eens op kijk maar eens WUS etc wat erover gezegd wordt. Ik heb nu een 2804 en een aantal 2824’s en er zit verschil in. Dat merk je bij het winden en het geluid wat het maakt. Ik dacht eerder ook dat het niets uitmaakte.

@jeroenderee Ik neem het aan en zeg dat ik het denk maar ik ga ervan uit dat het slecht is.

2 likes

Omdat ik het pathetisch vind staan heb ik het tot noch toe nooit in het openbaar gedaan :slight_smile:

Meer dan één per pols is nog niet zo erg als een spijker met je horloge inslaan, maar je maakt wel krassen. Niet iets wat je doet als je om je horloges geeft. Hayek…

Ik zie het meer en meer. Traditionele horloge aan de ene en een smartwatch of fitbit toestand aan de andere. Zo zie ik er wel enige logica in.

2 likes

4 likes

Je hebt je huid duur verkocht zie ik?

Yep. Ik heb trouwens wel expres voor een Fitbit zonder schermpje gekozen (zo’n smalle Flex 2) zodat het meer op een armbandje lijkt dan op een 2e horloge.

2 likes