2 horloges tegelijk dragen?

Ik heb dit ook nooit mooi gevonden

Ik ga het vandaag gewoon eens proberen: blauwe Seiko links, witte rechts.
In het verleden weleens 2 gedragen als er 1 een nieuw batterijtje moest, op weg naar de juwelier.

2 likes

:+1: Nieuwste trend! i’m in!

1 like

lekker maden kweken , 2 polo’s …:sweat_smile:

tegenwoordig beter bekend als de 7548

1 like

Correctie; een Seiko 7548!

http://www.watchfreeks.com/33-general-watch-discussions/33846-stormin-norman.html

1 like

latest

Dan mar meteen goed,… big pimp’'in

2 likes

Kamehameha!?

image

1 like

Droevig inderdaad

1 like

Soms draag ik twee horloges, na onderhoud of reparatie om een horloge te testen.
Dan aan de andere arm een horloge waarvan ik weet dat deze goed loopt zodat ik toch de juiste tijd heb.

2 likes

Tijdelijk ook twee horloges aan de polsen. Om te testen of de automaten voldoende “opladen”. Ik merk op, dat de automaat van de GS Spring Drive super snel oplaadt en die van de Pancor02 gewoontjes, maar voldoende. Beiden houden de tijd erg goed bij; de GS extreem goed en de Pancor02 heel goed.

Edit: ik ga er niet mee naar buiten. Dat heeft lief liever niet …

2 likes

Bah, no way.

2 likes

Omdat meer dan één horloge per pols onnodig krassen geeft breng ik u de horlogekerstboom:

2 likes

Als ik naar buiten zou lopen met twee horloges om, dan zou mijn vrouw niet naast me willen lopen. Nog bedankt voor je opmerkzaamheid vanmorgen, ik heb het inmiddels aangepast!

1 like

Ah, zal ik dit weekend ook eens proberen. :wink:

2 likes

als je een dikke trui draagt heeft ze niet door dat je er 2 draagt…

1 like

Goed advies, benieuwd wat ze zegt als ik in de komende dagen een dikke trui draag😀

4 likes

haha, goed punt. Ik zal een nieuwe strategie bedenken om dit grote dilemma op te lossen!

2 likes

Zodra ik er nog een heb, ga ik er ook twee proberen

3 likes

…krijg je daar weer gezeur over.

Al die HFers haal je er dan met 30* zo uit

2 likes