Ok wel met datum maar goed binnen budget…
Ik ben verward.
Vooral niet willen lezen wat TS zoekt…
zonder datum. Of als het dan toch mét datum moet, op de 6-positie dan.
Deze is officieel maar 150m maar denk dat die in theorie ook wel 200m moet kunnen.
hier ga je zelf over de schreef!
maar goed… ik heb het niet gelezen, ok?
300m WR. 690 Euro op de site van Yema, ze geven je 10-15% discount in de chat van de webshop, JAN15 is een goede code. Als je 'm via de US shop bestelt (als dat nog werkt) ligt ie voor 504 Euro op de mat, twee dagen na koopklikken.
Iemand was me voor. Maarreh, hoe bevalt dat?
Dan nog dit:
Die heeft weliswaar een datum op 3, maar voor 990 Euro ben je koopman voor je overige specificatie.
Dan is er nog dit, in de no-date versie exact 1000 Euro:
Die laatste is heel erg groot, het moet gezegd, maar de Flieger Sport is 1350 Euro, en de Archimede Outdoor Protect 39 heeft weer een datum op 3.
Best blij mee, dus dank voor je NA topic. Anders had ik niet doorgezet. Ik vind de plaat erg mooi door die brushing en het is een aardige bandenslet ondanks die 19mm lug breedte.
Als ik mierenneuk vind ik het wel jammer dat de kroon een datum positie heeft ondanks dat dit een no date horloge is
Ontzettend leuk om een Franse te hebben naast Brits, Japans en Duits. Even wat anders dan de usual Swiss suspects zeg maar.
@PeterLC wist uit te leggen dat ofschoon ze de datumcomplicatie verwijderd hebben en er dus geen ghost date is, de tiretteveer hier de dader is. Dat vond ik mooi, dat ie dat even aanstipte. Het kon dus wel erger, mijn Glycine heeft nog een Ghost date.
@Carl: Als je er nog eentje te pakken kunt krijgen heeft een Glycine Combat Vintage 7 met z’n 41mm slechts 100m WR, maar ook weer geen datum en geen draaiende bezel.
En als je je budget met 150% omhoog gooit is er nog de Nomos Ahoi Neomatik met 200m WR zonder datum:
Ben benieuwd of TS al een keuze heeft kunnen maken.
Tja, ik vind 'm op alle vormen van staal raar staan, maar die foto is nu eenmaal de mooiste op Sinn’s eigen site. Het blijft een cool horloge. Dat wel.
Nog niet :-). De Sinn 556 staat al even op mijn lijstje en had er eigenlijk nog niet bij stil dat deze ook 200 WR had, dus is best wel een kanshebber. Ook even de Yema Flygraf nader bekeken, maar ik vind die bezel nogal zwaar precies. Lijkt me toch eerder een horloge om eerst eens in het echt te zien alvorens aan te kopen. Bedankt alleszins om even mee te denken.