2015: welke vintage droeg jij in 2015? (2015 dus niet meer posten misschien?)

Ik ben nog bezig met testen de nieuwe…

12 likes

Mede dankzij de kastopener set van @GhentWatch deze maar weer eens. Niet perfect, wél leuk :smile:

8 likes

Raketa Perpetual Calendar.

4 likes

Vandaag een Timex…uh Kelton

3 likes

Ik heb z’n broer in rosé goud gehad. Een van mijn minder intelligente verkopen geweest. Even niet opgelet dat catawiki ook ruim 15% van de verkoper inpikt. Die deed au.

6 likes

Net als gisteren :wink:

2 likes

Vandaag op pad met de enige niet Tissot in mijn collectie

8 likes

Erg mooie chrono. :+1:

Heb je misschien een link waar ik wat info kan vinden
over dit horloge en/of het merk Royce.
Thnx!

Grt.

Ik kwam ook dit prachtexemplaar tegen:

6 likes

Het was super schoon. ook condities waren uitstekend! :heart_eyes:

Nieuwe bijpassende band (1171) besteld voor de Speedy en er direct opgezet. Eigenlijk wel het mooiste op staal.
Grts DJ

13 likes

Eentje vaan de familie Racine vandaag

8 likes

Door mijn spullen aan het gaan na de verhuizing. Deze doet het nog goed gelukkig :smile:

Uren en minuten en een knipperende :
Dat is alles :smile:

6 likes

Aangezien niemand interesse heeft, zelf maar weer eens om…

6 likes

Voor 200 piek maak ik je los.

1 like

:joy::joy::joy::joy:

[URL=http://s913.photobucket.com/user/toontje-66/media/Tudor/20151024_150903.jpg.html]

[/URL]

7 likes

Ben niet de eerste met een klankgat-shot, dacht - doe ik ook 's… :relaxed:

Gitaar zelf gebouwd onder begeleiding van bouwer Johan Rebergen, 2001. Ongeveer 70% zelf gedaan. Moet dringend weer meer tijd daar achter besteden dan “hier”. :pensive: :wink:

RAF 30T2 '45 heeft na de balans-operatie een wat ruim isochronisme, maar heb 'm op etmaal-basis toch best aardig rond de “nul” gekregen. Recent Timefactors-bandje even met donkere schoenpoets behandeld, stiksel was knetterwit.

5 likes

Maak ik er 250 euro van :smiley:

1 like

Dank. Helaas is er via google maar weinig info over Royce (onderdeel/merk van Eska / S. Kocher & Co) te vinden. Een andere afbeelding/informatie over de chrono in mijn bezit heb ik tot op heden helaas nog niet gevonden.

Dank voor de info!
idd bijna niets over te vinden.

In jouw exemplaar zich dacht ik wel een
Valjoux 77… ?

Grt.