2015: welke vintage droeg jij in 2015? (2015 dus niet meer posten misschien?)

Haha jep! Mooiste gemeentehuis van het land! Ik ben nog niet zo lang op deze wereld, 18 en een half jaar :slight_smile:

Wanneer woonde jij er?

1972-1980. :smile: Jacob van Heemskerkstraat - die huizen staan er al lang niet meer - en op de hoek van de Couperusweg en Badhuislaan, naast de trap richting de Oude Haven. Geweldig speelterrein toen. Fantastisch huis (2-onder-1-kap) ook, dat bij de laatste verkoop voor 16 (!!!) keer de toenmalige verkoopprijs wegging. Ik weet nl. wat mijn moeder er in 1975 voor heeft betaald. :relaxed:

1 like

Pfoe, dat is net het deel dat ik niet heel goed ken. Maar de oude haven natuurlijk wel! Ik vind Hilversum overigens prima. Ligt lekker centraal, omringd door natuur, alles binnen acceptabel reisbereik en mooie buurten :slight_smile:

9 likes

Ik vind die Zenith zo mooi!

Ik weet dat je hem weg doet maar helaas niet de centjes voor nu.

Wie weet, ooit…

1 like

Ik begrijp je volledig, zit met hetzelfde gevoel. Pracht horloge!

Vandaag thuis aan het studeren. Dus even om te kijken hoe ik het vind mijn eerste vintage omgedaan. De Enicar Sherpa.

Horloge loopt op dit moment niet maar de kleur van de dial is zo mooi!!

Hij krijgt binnenkort een opknapbeurtje :slight_smile:

4 likes

8 likes

De linker, net door de postbode gebracht.

6 likes

5 likes

Wellicht saai,maar nog steeds de zwarte “crab”

8 likes

Prisma

3 likes

Tudor 7020 vandaag
[URL=http://s913.photobucket.com/user/toontje-66/media/Tudor/20150102_104440.jpg.html]

[/URL]

8 likes

6 likes

Mijn nieuwe Aquastar :slight_smile:

6 likes

6 likes

De nieuwe aanwinst nog een dagje:

2 likes

Wat een toffe wijzerplaat man. Is ie in de oven geweest of zo?

Hoe blij je kunt zijn met een horloge van een tientje :blush: (Rikketik-vondst, NOS in box, en ik zocht deze al een tijdje omdat m’n opa er een had).

6 likes

:heart_eyes_cat:

7 likes