2017: welke vintage draag je vandaag?

Voor mijn gevoel, de allermooiste versie.

1 like

vintage klokkie op een vintage fiets

11 likes

Caravelle 1976 nog.

4 likes

16 likes

@Firstrubu moest blijkbaar wat centen genereren en had deze kapotte Citizen op eBay gezet. (Kleine wereld niet :wink: ) na wat geknutseld te hebben bleek ie vrij vlot weer aan de gang te krijgen, stukje karton en een stukje veer uit een kapotte spring bar. (Hoe heet dat in het Nederlands?)

8 likes

Deze dubbelganger was nog bruin van vorig jaar op de camping denk ik

4 likes

Nog eentje uit de tijd van Hennie Kuiper geloof ik - de fiets dan :wink:

Ergens mid jaren 80 geloof ik. Gekregen van mn oom, dus weet niet precies hoe oud. Het horloge is meer uit de tijd van Eddie Merckx :wink:

1 like

13 likes

:tada:Ha Geweldig!!!:tada:
:+1:t2:geniet er van​:+1:t2:

Zag er net twee in een oude catalogus op rubber profielbandjes, toch ook wel weer erg gaaf!

Klopt - 1984, dus na Kuiper. Kopie van de wedstrijdfietsen van Panasonic die tijd zag ik hier in deze mooie catalogus

1 like

Deze vandaag om gehad. Het is een crime, want hij loopt wel, maar je kunt hem niet gelijk zetten, dus precies op het juiste moment opschudden als hij stil staat :slight_smile:

11 likes

Je zult er niet mee opvallen :slight_smile: NOT
Mooie klok

Mooi! Ook 18k zo te zien? Mijn goldfilled blinkt ‘roder’.

Deze Power Reserve vind ik mooier dan de varianten met cijfertjes op de subdial trouwens.

the perfect watch for the future… :wink:

Wel typisch trouwens: Lume dots op de plaat, maar geen lume op de wijzers.

10 likes

ja, ik denk nieuwe wijzers op gezet. Geen 18k hoor. Gewoon GF.

Ik meen echter dat ik ook nog nooit lume wijzers op een futurematic heb gezien. (Goedemorgen trouwens).