2017: welke vintage draag je vandaag?

De Molnija weer eens… :slight_smile:

Fijne vrijdag allemaal :slight_smile:

5 likes

De Eberhard quartz :slight_smile:

14 likes

Aurore klinkt wel heel erg goed :wink: - en ik dacht ook zoiets te hebben, maar snel gechecked en Aureole is net weer even anders.

10 likes

welkom bij de club Nick :sunglasses:

8 likes

DDR degelijkheid…

8 likes

Altijd al willen hebben: een vintage met integrated bracelet. Verder voluit jaren 70 met tonneaukast en kekke kleurtjes. Even wennen nog, maar wel geinig.

11 likes

Van harte met de aanschaf!

1 like

Voor mij dit oudje; een Wilson 50 meter duiker :relaxed:

FIJN WEEKEND ALLEMAAL! :+1: :relaxed:

11 likes

Mooi hoor, zit daar ook het 3602 kaliber in? :relaxed:

1 like

Hamer en Sikkel handopwinder nog.

3 likes

Dankzij Melvin heb ik deze weer om. Mooie grijze wijzerplaat en arrow markers. Melvin heeft een hele hoop zinvolle dingen met het horloge gedaan, waardoor hij weer als een zonnetje loopt. Ik heb weinig tot geen verstand van horloges, behalve dat ze de tijd aangeven en gewoon een mooi sieraad kunnen zijn. Onderstaand is dus abacadabra voor mij. Gelukkig heb ik meer verstand van cijfertjes

Melvin heeft de balans en de spiraalveer ontvet want de windingen kleefden aan elkaar. Meerdere jewels schoongemaakt. De caseclamps en de schroefjes lagen los door het uurwerk dus die heeft hij eruit genomen en weer geinstalleerd. De rotor blokkeerde, dus die heeft hij eraf genomen en gesmeerd. De tube is licht gesmeerd en de pakking van het deksel heeft hij gesmeerd.Uiteraard zo strak mogelijk fijngeregeld.

Kortom, mooi klokje en ik ga hem weer regelmatig dragen. Dank @Vintage1982

7 likes

9 likes

Weekend klokje ligt al klaar…

11 likes

9 likes

Zonde van de redial

Topper met die donkere wijzerplaat - goed besluit om te laten repareren! Meteen je contact genoteerd, je weet nooit :wink:

Lijkt wel heel erg op de bezel van die oude Continental van me, ietsje anders design voor de wijzerplaat maar al net zo dik in de lumen. Blijft gek spul die oude duikertjes - deze past ook weer mooi in het nieuwe topic met duikhorloges!

7 likes

Maakt mij verder niet uit maar hoe zie je dat?

Cross post, niet zo oud als de meeste horloges in dit topic maar ik heb deze Citizen net weer in elkaar gezet. Door het gedomede glaasje krijgt die een hele toffe uitstraling:

7 likes

Gave grijze wijzerplaat!:grin:

1 like