Mooi exemplaar, ik doe met je mee (zoek de verschillen):
De originele metalen band heb ik wel, maar deze leren BandRBands is super.
Fijne avond allemaal
Springt hij niet gewoon elke seconde?
Ik zal een foto maken van het uurwerk, dan is goed te zien hoe het functioneert. Ik heb dit nog nooit eerder bij een horloge uurwerk gezien.
Van mijn vader geweest. Ben er spaarzaam op maar vandaag van dienst omdat ik bij de plaatselijke Rado juwelier ben gaan horen naar de limited Captain Cook reissue. Ik hoop op goed nieuws volgende week!
Ik ken het uurwerk wel, een Chezard 116, maar hij zou elke seconde moeten springen en niet elke anderhalve seconde. Loopt het horloge verder wel op tijd?
Met de Chezard ben ik niet bekend, dit is zo te zien een eigen productie van Moser model saltofix. Een heel apart systeem en een grappige toepassing, ik zie overigens het nut ervan niet. Maar het is een leuke complicatie.
Dit is toch gewoon een Chezard? En hij moet echt maar 1 sec. per keer verspringen, geen 1,5
Mooi ; die zeer strakke blauwe indices in contrast met die witte wijzerplaat!
Ik zal het controleren.
De mijne heeft Lenovo apparatuur
Gisteren opgehaald bij Vinwat. (je vind daar nog eens wat ) Le Coultre Memovox, jaartal weet ik niet. Oke, secondewijzer niet origineel en de kroontjes nu ook niet meer, maar loopt als een tierelier en nog steeds blij mee.
Kaliber 489 gemaakt in de periode 1950 tot ongeveer 1958.