HOO - die is zo uit de winkel lijkt het - mooie catch!!
Ja, dat zou idd niet handig zijn. Ik heb niet verwacht dat de breedte zo groot is. De lugbreedte is trouwens 22 mm ipv 21 mm. Erg mooi klokje!
Zo clean, zo mooi!!
Geen straf!!
Benieuwd naar resultaat! Zo is ie al prachtig!
Oei⊠die is wel héél fraai! Mooi zeg!
Gaaf!
Had daar ook nog op geboden. Hopelijk kan je een nieuw glaasje er voor vinden.
Vanmiddag in het zonnetje dit oude machientje om de pols, dan vallen de krasjes wel op. Net besloten om het eens op te poetsen (met wat tandpasta). Half uurtje later:
ja, de prijs popte het laatste uur op. Meer dan ik had verwacht. Maar ja, vorig jaar was er een verkocht voor $4900:
Dat zal nu alleen maar meer zijn.
Een glaasje in Nederland vinden kan moeilijk zijn maar waarschijnlijk bij een buitenlandse horlogemaker in het buitenland moet dit wel lukken.
Ja, dat dacht ik ook. Op ebay waren de fotoâs niet zo, maar in werkelijkheid veel mooier.
Net binnen uit Rusland. Een 31659 Sturmanskie. Met hack
Mechanisme. Blij mee!
Mooi ouwetje - heeft deze een Lemania?
Als het goed is draait die lunette op de spanring van het glaasje en kan dat alleen maar draaien als je het correcte glas met spanring hebt.
Ik weet niet of dit dezelfde maat is als het glas van een Enicar super jet, anders kan je zoân glaasje wellicht proberen als die te vinden zijn.
Ik weet in ieder geval wel dat dit soort glaasjes erg moeilijk te vinden zijn en dat ik mede daarom ook niet zo hoog ben gegaan met bieden.
Proficiat, leuke duiker!
Maar kan iemand mij vertellen waarom deze 4 x duurder moet zijn dan de gemiddelde 42mm supercompressor, behalve dan dat een populair watchblog dit klokje even leek te hypen?
Whatâs a Damas you ask? Fâd if I know. It appears to be another of a plethora of smaller (cheaper) Swiss watch brands that went âtits upâ in the quartz crisis
42mm super compressor horloges zijn sowieso wel duurder dan 1000 euro over het algemeen.
Maar deze heeft ook nog hele toffe unieke indices die lijken op sommige eberhard duikers. En het horloge is zeldzaam.
Maar ik ben wel met je eens dat de watchblog de prijs flink heeft doen stijgen. Als ie te koop had gestaan voor 2500 dollar, was deze ook niet zo aan de prijs geweest.