Ja de plaat heeft inderdaad een soortgelijk effect, een beetje als āijsā
Met dieptemeter in het plexiglas, het buisje in het glas loopt naarmate je verder duikt vol met water waardoor je via de wijzerplaat de diepte kunt aflezen (orange pijltjes )
Leuke modellen zijn dat!!
Sterkte Martijn - knap vervelend met dat mooie weer. Iets te geconcentreerd naar tictac noise geluisterd misschien??..
Héél even gedragen om optisch te checken deze opvallende Citizen NA. En toch dus weer eens in de verleiding gekomen⦠Wordt binnenkort flink de staalborstel erover
en dan eens met een batterij testen! En als het dan allemaal meevalt ook op zoek naar een originele band natuurlijk
Na geruime tijd (succesvol) met nieuwe poussoir-pakkingen van de overdag gedragen Bucherer gestoeid te hebben, ik had opeens condens⦠ā¦meteen ook de kroon (met goede pakking) maar vervangen door een miraculeus passend exemplaar van een donor. Archiefpicje, maar weer even fris als toen:
ā¦waarna een evening-swap naar deze maar weer - gespje net binnen:
Voor de goede verstaander.
That suck, 2x.
Hier ook āervaringsdeskundigeā, al wordt het de laatste jaren minder. . . . . .
Sterkte
Hallo allemaal!
Nieuw op het forum. Vandaag een rustige dag, dus ik heb de Vulcain Meteor om:
Fijne woensdag!
Welkom! Prachtige Vulcain!
thanks
Niet 1, maar 2 Vetta duikertjes? Ik heb iets gemist geloof ik?
Jup, vond er nog een op Ebay. Helaas in zeer slechte staat, met een half kapotte kroon(wat niet beschreven was). Ik ga 'm terug sturen. Maar voor de foto was ie wel leuk
Heel mooi dial & hands design, daar heb je een topper in handen imho