2017: welke vintage draag je vandaag?

15 likes

24 likes

Ja de plaat heeft inderdaad een soortgelijk effect, een beetje als ā€œijsā€

Met dieptemeter in het plexiglas, het buisje in het glas loopt naarmate je verder duikt vol met water waardoor je via de wijzerplaat de diepte kunt aflezen (orange pijltjes )

23 likes

Leuke modellen zijn dat!!

Sterkte Martijn - knap vervelend met dat mooie weer. Iets te geconcentreerd naar tictac noise geluisterd misschien??..

HƩƩl even gedragen om optisch te checken deze opvallende Citizen NA. En toch dus weer eens in de verleiding gekomen… Wordt binnenkort flink de staalborstel erover :smiling_imp: en dan eens met een batterij testen! En als het dan allemaal meevalt ook op zoek naar een originele band natuurlijk

8 likes

Na geruime tijd (succesvol) met nieuwe poussoir-pakkingen van de overdag gedragen Bucherer gestoeid te hebben, ik had opeens condens… :slight_frown: …meteen ook de kroon (met goede pakking) maar vervangen door een miraculeus passend exemplaar van een donor. Archiefpicje, maar weer even fris als toen:

…waarna een evening-swap naar deze maar weer - gespje net binnen:

Voor de goede verstaander. :slight_smile:

10 likes

That suck, 2x.
Hier ook ā€˜ervaringsdeskundige’, al wordt het de laatste jaren minder. . . . . .
Sterkte :pill:

Connie cal. 504 ca. '59 vandaag :slight_smile:

12 likes

Hallo allemaal!

Nieuw op het forum. Vandaag een rustige dag, dus ik heb de Vulcain Meteor om:

Fijne woensdag!

24 likes

Welkom! Prachtige Vulcain!

1 like

Een duikert vandaag, maar welke?.. #dilemma

19 likes

Niet 1, maar 2 Vetta duikertjes? Ik heb iets gemist geloof ik? :thumbsup:

1 like

Jup, vond er nog een op Ebay. Helaas in zeer slechte staat, met een half kapotte kroon(wat niet beschreven was). Ik ga 'm terug sturen. Maar voor de foto was ie wel leuk :slight_smile:

5 likes

Net gebracht door PostNL…

10 likes

Tissot

19 likes

Heel mooi dial & hands design, daar heb je een topper in handen imho

1 like

15 likes