2017: welke vintage draag je vandaag?

Ben je miljonair, elke dag een nieuw horloge ;). Mooie wederom!

1 like

Heuer Carrera 1153S

17 likes

6 likes

Ik heb ooit eens geprobeerd een verweerd wijzerplaatje te reinigen met een klam wattenstaafje, maar daarmee was ie direct verziekt. Was een probeersel dus niet zo erg. Ik weet dat ik het nooit meer doe.

Heel misschien met een fijne droog penseeltje?

Leuk! Overigens een ‘James Bond’ horloge. Pierce Brosnan droeg er een :wink:

Waarom geen een of twee dagen gewacht?

Hé leuk, in een James Bond film?

1 like

Eindelijk binnen ! :smile:

Limited Edition 150pcs Zeno-Watch Basel met ‘old stock’ AS2063 (fifty fathom homage, basis is Precista PRS50) de aandrijving is dus ‘vintage’ !

5 likes

Nope, privé geloof ik. Google maar eens op ‘Pierce Brosnan Omega Dynamic’. Dan vind je wat plaatjes.

2 likes

Lekker wachten bij de bank… 2 woorden 9 letters… Dan maar naar m’n horloge staren.

7 likes

welk binnenwerk zit er in, want ik denk dat ik hier nog een NOS binnenwerk heb liggen voor die.

Chaika vandaag

11 likes

Mijn Rolex 1601 vandaag

18 likes

Wel een zeer mooi vintage hoor
Echte uitstraling
Deze had ik nog nooit eerder gezien
Wel jaloers geworden :+1::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:
Mocht deze later weg … :smirk:

1 like

De vroegere USSR
Klopt dat

1 like

Bjoetie!

1 like

@domega gauw ff slecht plaatje maar is wel afdoende denk ik. Deze is ook uit 1969.

9 likes

De vroege USSR weet ik niet, maar wel USSR.
Volgens mij zit er een Poljot uurwerk in.

1 like

Dan zou ik moeten kijken L - heb deze nooit zelf geopend want 't loopt prima. En da’s zeldzaam want ik heb talloze rechthoekjes met manco’s haha…

1 like

Ook een nette - vind die secondewijzer wel weer iets buiten de rest afsteken maar jou inschattende zal dat best wel origineel zijn. Deze ook zo’n tweevoudige kroon?

1 like