2017: welke vintage draag je vandaag?

Valt reuze mee hoor - heb bijvoorbeeld nog geen SKX, SarC, 10.45.0001.3 of de laatste nieuwe hommage ofzo :imp:

2 likes

Wat slankere kast zo te zien. Heeft die van jou ook een nummer?

4 likes

NOS Pobeda vandaag.

7 likes

Vandaag de prachtige Speedy pre-moon !
Kijk bij interesse even op de bezel tussen 3 en 4 uur!
Fijne zondag !

8 likes

Deze Dirty Dozen Longines vandaag :+1:

23 likes

Vandaag mijn Oris Big Crown pointer date van vóór het ‘rode rotor tijdperk’ :relaxed:

Fijne zondag nog gewenst! :+1:

10 likes

220 bezel :slight_smile:

Mijn lieveling

27 likes

Sorry @HaikoM, hij is te mooi geworden om niet even te showen. :smile:

Pittig uurwerkje. Manufactuur Eterna, de 1466U; duidelijk de voorloper van de 2892-2. Wel met veel lager tikgetal van 18000.

Voor dit veertje was ik een beetje bang… Terecht… Met dank aan de Bergeon Magic Wiper teruggevonden. Zit ter hoogte van de twee punten van de spiraaltang; pic wel even flink uitvergroten. :slight_smile: Is onmisbaar voor de datumsnelverzetting.

14 likes

15 likes

Ouwetje van de analoge dating service voor de avond

12 likes

mmmmh kweenie - in elk geval rechte lugs. Mijn nr is 7.2008.68 Martijn

Inspirererend… :sweat: inzixht in mijn 1489U - weet niet zeker meer waarom ik hem ooit heb gedemonteerd maar de kast was als ik me goed herinner pure nachtmerrie in doublé…

4 likes

In elk geval mooi om de zeer duidelijke link tussen Eterna en ETA te zien, ook bij deze. :thumbsup: Wel grappig is trouwens dat die 1466U een quick-jump datum heeft. EN quickset dus. Bij een 2892-2 zit je gewoon twee uur lang (22:00-24:00) tegen een scheve datum aan te kijken.

1 like

AS 1686 met heel mooie wijzers.

10 likes

erg fraaie vrerschijning! :slight_smile:

What else? :smile:

Kan overigens nog slecht vrienden worden met die rubber band dus daar gaat wellicht iets anders voor komen.

15 likes

Omega electroquartz

14 likes

Mijn enige vintage nog is boven gehaald omdat de datum goed stond :sunglasses:

12 likes

Eerste dagje terug naar kantoor na een weekje verlof… :confused:
Ben echt fan van dit Longines klokje, visueel grote plaat, erg dun, subtiele sunburst… draag 'm érg graag!

13 likes