Ziet er toch groot genoeg uit op je polsjes. Ik heb niet de indruk naar de pols van Schwarzenegger te kijken.
Erg mooie plaat! Ik begin dat 36-38mm formaat van die vintage klokjes steeds meer op prijs te stellen. Erg comfortabel en licht op de pols.
Mooie Citizen!🖒
Vraagje…Waar kan je zulke vintage citizens kopen?
Deze komt van Ebay, daar worden ze soms aangeboden. Echter worden deze elktronische niet heel veel aangeboden, omdat ze maar een aantal jaar in productie zijn geweest.
Ja voor mij is het dus even wennen, omdat al mijn andere horloges minimaal 42mm zijn. Maar het draagt inderdaad comfortabel
Sinds ik mijn Pontiac vanmiddag heb opgehaald bij @vouwfietser voor een uitgebreide servicebeurt is hij niet meer afgeweest,…
Da’s waar ook - Citizen duikertje om op te knappen
Valt zeker nog iets moois van te maken
Super score! Gefeliciteerd
Dat is een schitterende duiker van Citizen !
En bijzonder restauratiewaardig. Ik ben nog steeds erg blij met mn eigen versie, die niet meer weggaat (teveel bloed zweet en tranen aan gehad een daardoor een blijver! )
DIt vind ik nou echt een mooie Rolex. Schitterend!!!
Top model en lekker bijzondere wijzerplaat - maar dan zie ik hem toch nog wel liever in staal…
Daar druipt het bloed & zweet inderdaad van af~! wow! Dat zie ik met de mijne niet meer gebeuren, ligt intussen al minstens vijftien jaar te wachten