Net het digitale brokje weer af gedaan om nog even te genieten van deze mooie tikker:
Girard Perregaux cal GP03 05 by Bidle Lt, on Flickr
Net het digitale brokje weer af gedaan om nog even te genieten van deze mooie tikker:
Girard Perregaux cal GP03 05 by Bidle Lt, on Flickr
Dat is een mooie tikker. Maar ben je niet bang dat de onvermijdelijke transparatie van vandaag de goudlaag aantastI.
Ik hoop het, anders loop ik ineens met enkel nog een uurwerkje rond. Daarbij pas net gewisseld, dus dat transpireren valt allemaal wel mee.
Gewisseld? De tandjes bedoel je?
Had al zoān vermoeden dat het zinloos was om te reageren,ā¦
Whoeooo - snoepje van de week!
Met jouw logo is niets mis, goed om te zien dat er nog een andere, neutralere versie bestaat. Het logo waar ik als vormgever allergisch voor ben is dit. Te groot en daarom opdringerig. Mijn oog wil het niet zien maar blijft er toch steeds aan hangen. En mijn gevoel voor vormgeving blijft zich ergeren⦠dat trekt zich er niets van aan dat het gepensioneerd is.
Plaatje geleend van internet.
Helemaal mee eens - heb veel met vormgevers gewerkt en zelf al heel lang nogal gecharmeerd van less is more. Vandaar dat ik weinig affiniteit heb met de meeste hedendaagse horloges, cameraās autoās etc waarschijnlijk
Gelukkig is er nog genoeg vintage materiaal!! Waarbij de Oriƫnt modellen inderdaad vaak ontsierd werden door leeuwengedoe, maar meestal vind ik de fonts dan persoonlijk wel weer zeer fraai, zoals bij dit oudje
Wellicht ken je hem al:
Jup, gezien en goed bevonden! Die intro heeft me toen helemaal opgepumpt
Ja, deze is dan wel weer mooi.
āEenvoud is het kenmerk van het wareā zei mijn pa vroeger al.
Idd. āLess is moreā.
Mooi hoor! Zeker die bezelš(zeldzaam)