Alleeen een compas??
Jajaā¦nog net geen belfunctie eropš:sunglasses:
Wowwwww
Blijven toch enorm leuke dingen die ouwe Casio LCDās! Dit exemplaar doet het niet meer of is alleen de batterij leeg?
Al jaren geen nieuwe batterij gehad, omdat het originele bandje op een keer geheel was gedeformeerd⦠;-( Heb er wel ooit mee gebeld - hoorn bij het speakertje en nr elektronisch draaien was een leuke gimmick~!!
Die bandjes zijn op ebay vaak nog wel te vinden (voor 10-20 euro meestal). Zo had ik ook een Casio zonder bandje van een forum lid overgenomen. Erg leuke dingen die vintage Casioās! Mocht je er ooit van af willen
Tuurlijkššš:joy:
Vanochtend gestart met een veel te snelle Citizen, daarna lekker geswitched naar een dikke Rus - en gaan als een chronometertje. (voor Russische begrippen dan)
Thanksā¦liep niet uit de verpakking maar er kwam licht op en liepā¦wel 2 seconden overslagā¦effe paar uurtjes in de zonā¦en loopt nuš
Taaie rakkers die Citizen zonnewijzers - mijn Eco had dit jaar wel meer dan een dag nodig maar daarna deed hij weer mee met de besten
Ja ben benieuwd of ik mijn eerste van 30 jaar geleden nog eens tegenkom(die ik met mijn stomme kop toen die niet meer liep maar weg heb gegooidšÆ) want dan is tie gelijk van mijš
Lekker lekker!
Lekker hooršš
Dubbel WOW !!