2017: welke vintage draag je vandaag?

Alleeen een compas??

2 likes

Jaja…nog net geen belfunctie eropšŸ–’:sunglasses::joy::joy:

Belfunctie ???

2 likes

Wowwwww

1 like

Blijven toch enorm leuke dingen die ouwe Casio LCD’s! :slight_smile: Dit exemplaar doet het niet meer of is alleen de batterij leeg?

Mooie T, daarbij sluit ik gewoon even aan

19 likes

Al jaren geen nieuwe batterij gehad, omdat het originele bandje op een keer geheel was gedeformeerd… ;-( Heb er wel ooit mee gebeld - hoorn bij het speakertje en nr elektronisch draaien was een leuke gimmick~!!

2 likes

Die bandjes zijn op ebay vaak nog wel te vinden (voor 10-20 euro meestal). Zo had ik ook een Casio zonder bandje van een forum lid overgenomen. Erg leuke dingen die vintage Casio’s! :+1: Mocht je er ooit van af willen :stuck_out_tongue:

1 like

TuurlijkšŸ–’šŸ–’šŸ–’:joy::joy::joy:

Vanochtend gestart met een veel te snelle Citizen, daarna lekker geswitched naar een dikke Rus - en gaan als een chronometertje. (voor Russische begrippen dan) :smiling_imp:

3 likes

Thanks…liep niet uit de verpakking maar er kwam licht op en liep…wel 2 seconden overslag…effe paar uurtjes in de zon…en loopt nu😊

1 like

Taaie rakkers die Citizen zonnewijzers - mijn Eco had dit jaar wel meer dan een dag nodig maar daarna deed hij weer mee met de besten :sunglasses:

1 like

Ja ben benieuwd of ik mijn eerste van 30 jaar geleden nog eens tegenkom(die ik met mijn stomme kop toen die niet meer liep maar weg heb gegooid😯) want dan is tie gelijk van mij😊

1 like

Lekker lekker!

De Speedy is terug!

18 likes

Lekker hooršŸ–’šŸ˜Š

1 like

Omega Cal. 321 van 65’

27 likes

mijn 3aka3 ’ tje
groeten, wekke

6 likes

Citizen 150m parawater vandaag :wink: