2017: welke vintage draag je vandaag?

“Gold cap” Seiko 3823 VFA uit 1974.

12 likes

Jaren 50 denk ik.

12 likes

Prachtige klok! :smile:

1 like

Als je op de foto klikt wordt ie mooi scherp, zie je de wijzerplaat nog beter. Op de één of andere manier maakt dit forum de foto’s onscherp bij het aanpassen van de grootte.

3 likes

1930s flat-bezel monopusher

15 likes

Zeker met die wijzerplaten met textuur of een patroon. Die zie je opeens stuk beter als je dan er op klikt

2 likes

mooi!!!

1 like

Heuer @ Ring :slight_smile:

23 likes

Zelf ook rondje gemaakt?

Heel vroeg nog even een klassieker om mijn ogen ook wat te gunnen. Maar dan alleen nog de daily Irony Swatch om eindelijk eens de laatste glaasjes in te gaan zetten (in de tomatenkas, niet in horloges!)

10 likes

Vandaag deze, voor mij zeer lastig te fotograferen, atlantic worldmaster. Net binnen, loopt perfect. Heerlijke art deco achtige letters, 37mm. Case en wp zien er ook nog goed uit, er zitten alleen zeer veel stofjes onder het glas, dus daar moet ik binnenkort maar eens iets aan laten doen.

14 likes

Eindelijk weer eens de panda, heerlijk horloge

12 likes

Ja 2 :slight_smile: maar rustig aan. In 2010 tm 2012 had ik een jaarkaart en een auto speciaal ervoor.

1 like

Dat is een minpuntje bij foro’s ja…op het Uhrforum kan je gewoon inzoomen…wel beter om foto’s te bekijken…hier doe ik ze opslaan en kan dan inzoomen…maar zo slibt mijn telefoon wel vol😊…misschien veranderd het hier ook nog eens…

Mooi werk! Ik was er met de motor, maar ben bij de kijkers gebleven. :sweat_smile:

Oké ! Wanneer was je er ?

25, 12, 6 en 2 jaar geleden. Steeds met een weekend weg, toeren met vrienden. Meestal na zomer. Vaak vanuit Sauerland.

Wat voor speciale auto had je?

Fotootje van vanmiddag :+1:

21 likes

Prachtig horloge…achterkant ook😊

14 likes

Twee weken geleden aan de octagon meegedaan?