2017: welke vintage draag je vandaag?

Verkopen is saai…

1 like

Houden is leuker idd, maar you can’t have them all

Wel een beetje stoffig :upside_down:

11 likes

De Chaika vandaag

14 likes

Oude bumpersutomaat uit de jaren 50

11 likes

D’oude Oris pointer date maar weer eens, met zijn twee generaties wijzertjes - een oud fotootje maar even, want vanmiddag weer gewisseld met een dikke Omega, en die weer voor een Swatch Irony.

Gaat best een hoop energie in zitten in zo’n hobby :smiling_imp:

12 likes

Mijn evenknie in leeftijd… :slight_smile:

Fijne woensdag allemaal :slight_smile:

9 likes

gr, HJR

17 likes

14 likes

Heel even dit stukje nostalgie - dan over naar een ietwat jongere automaat die even getest moet worden

15 likes

17 likes

Ook leuk op NSA!

12 likes

Top :+1:

Hier vandaag ook een 5513:

10 likes

Net binnen. Wat een prachtig horloge. Snel een origineel glas en andere band scoren en genieten.

17 likes

Wow…fantastisch mooi…van harte :thumbsup:

1 like

Thnx. Al heel vaak de globemaster om gehad maar die is helaas echt te groot. Gelukkig na lang zoeken de gewenste uitvoering gevonden :hugs:

2 likes

18 likes

Erg mooi, gefeliciteerd met de aanwinst! Mischien wel de beste value for money Omega die er is. :smile: :+1:

2 likes

Ben de afgelopen weken ook op zoektocht naar een mooie stijlvolle nieuwe band voor mijn Seamaster uit '73. Nog niet echt iets kunnen vinden waarvan ik denk…dat is 'm. Benieuwd of en wat jij kunt opduiken…:wink:

Momenteel op een Hirsch band…niet verkeerd en draagt lekker maar wil toch iets meer klassiek en passend bij deze vintage…

8 likes

Ga vrijdag even langs Amsterdam vintage watches. Hij heeft prachtige banden :smiley:. Ga denk ik voor een bruine vintage.

Die cosmic is ook prachtig. Erg strak nog.

1 like