Crosspost van deze heerlijke beater
Op zon ābeaterā zou ik toch erg zuinig zijnā¦
Strakkkk
Wel een beetje saai om iedere keer hetzelfde klokje te plaatsen, maar ik draag hem dan ook iedere dag tijdens mijn vakantie op Terschelling.
Wat een kwaliteit overigens zoān Omega.
Bijna 60 jaar oud en nu na bijna 2 weken nog geen 10 seconden afwijking met de computertijd.
Overdag verliest hij 4 seconden, maar haalt die 's nachts weer in.
Maar ja, ik heb hem dan ook zelf afgeregeld op de Timegrapher liggend 4 seconden in de plusā:+1:
Dank voor de suggestie. Dat is een mooi bandje inderdaad. Heb er echter al eentje, maar dan voor mijn andere Tissot chrono met Lemania uurwerk.
cross voor deze B.A.D. Casio die naast nieuwe batterijen ook een NOS matzwart metalen schakelbandje kreeg! Deze oplossing verzon i.p.v. de regelmatig volledig uit elkaar vallende plastic banden van het waardeloze soort waarmee Casio maar ook Swatch hun tijdwijzers sterfelijk maken
Terecht - is ook een hele mooooie Star. Zelf moet ik me behelpen met deze wat minder klassieke Sherpa Star
Lijkt wel jaā¦ook een leukeš(automaat)ā¦bij mij is de dag in romeinse cijfers(erg gaafš) Zaterdag is bv VI in het blauw en heel apart zondag een rood vierkantjeā¦nog niet ergens gezienā¦heel grappigš