2017: welke vintage draag je vandaag?

Crosspost van deze heerlijke beater :sunglasses:

7 likes

Op zon ā€˜beater’ zou ik toch erg zuinig zijn… :+1:

2 likes

Strakkkk

Mag even een rondje lopen vanavond

7 likes

Wel een beetje saai om iedere keer hetzelfde klokje te plaatsen, maar ik draag hem dan ook iedere dag tijdens mijn vakantie op Terschelling.
Wat een kwaliteit overigens zo’n Omega.
Bijna 60 jaar oud en nu na bijna 2 weken nog geen 10 seconden afwijking met de computertijd.
Overdag verliest hij 4 seconden, maar haalt die 's nachts weer in.
Maar ja, ik heb hem dan ook zelf afgeregeld op de Timegrapher liggend 4 seconden in de plus​:+1::blush:

9 likes

Dank voor de suggestie. Dat is een mooi bandje inderdaad. Heb er echter al eentje, maar dan voor mijn andere Tissot chrono met Lemania uurwerk.

14 likes

Regatta

16 likes

10 likes

cross voor deze B.A.D. Casio die naast nieuwe batterijen ook een NOS matzwart metalen schakelbandje kreeg! Deze oplossing verzon i.p.v. de regelmatig volledig uit elkaar vallende plastic banden van het waardeloze soort waarmee Casio maar ook Swatch hun tijdwijzers sterfelijk maken :rage::disappointed:

5 likes

4 likes

M’n favoriet :blush:

15 likes

69-er

20 likes

Deze is toch wel favoriet op dit moment:

16 likes

jaren 50 vintage chrono awesomeness

21 likes

24 likes

Rat-look vandaag. Loopt overigens gewoon erg goed deze Raketa

7 likes

Terecht - is ook een hele mooooie Star. Zelf moet ik me behelpen met deze wat minder klassieke Sherpa Star :grimacing:

8 likes

Cross…Seiko Sports 100

5 likes

Very sporty inderdaad… die markeringen doen me een ietsje aan deze bezel denken…

…

4 likes

Lijkt wel ja…ook een leukešŸ–’(automaat)…bij mij is de dag in romeinse cijfers(erg gaaf😊) Zaterdag is bv VI in het blauw en heel apart zondag een rood vierkantje…nog niet ergens gezien…heel grappigšŸ™ƒ