2017: welke vintage draag je vandaag?

Niet de speedmaster weg doen! Ik zou gewoon een paar project klokjes weer verkopen, die heb je er genoeg volgens mij :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

21 likes

Roamer Stingray op NSA band.

11 likes

Ik heb me bedacht. Al lang niet gedragen maar vandaag is de Eterna Kontiki aan de beurt.

3 likes

Is uit de eind jaren '70

1 like

waaraan zie ik dat dat een 'franken ā€™ is?

1 like

Jammer dat de bezel mist. Verder een fijn horloge.

6 likes

mmmwa maakt hem voor interessanter zonder die lelijke cijferbezel hoorā€¦ :slight_smile:

Omega Seamaster uit 197x

19 likes

Golden past of classic LCD :sunny: , 1976

10 likes

MooiešŸ˜ā€¦jij hebt volgens mij ook nog verborgen schatten liggen die we nooit zienšŸ˜‰

Is dit een ā€˜gewoneā€™ electronic of tuning vork(hummer)?

1 like

Dankje! :blush: Hahahaā€¦ ik doe mijn best, maar ik kan tegen jullie echt niet opā€¦:grin:

Electronic, met een gedeeltelijk mechanisch uurwerkje wat tikt natuurlijk. Geen stemvork uurwerk zoals bij b.v. Bulova :relaxed:

1 like

Na jaā€¦tegen domega kunnen we niet op maar de verschillende horloges is erg leuk om te zienā€¦ net zoals jou gave HamiltonšŸ–’ā€¦had ik nog niet gezien i.i.gšŸ˜Š

1 like

Oh maar dan heb ik niets gezegd hahaha @Aviamarino :smiling_imp: !! Ik kreeg ooit eens commentaar dat de wijzers niet matchen met de wijzerplaat cq opschrift of zoiets. En ik geloof alle experts online want die hebben er zowiezo meer verstand van dan ik. Ik vond ooit wel eens iets mooi en dan kocht ik hetā€¦

1 like

Naahhh Nils - volgens mij heb jij alleen al meer Citizens dan ik klokkies - en bij mij worden het er steeds minder, bij jou rijden er speciale bezorgers met aanhangwagen van post.nl, UPS en DHL :smiling_imp: :sunglasses:

4 likes

28 likes

Huh - zag toevallig gisteren ergens bijna dezelfde als ā€˜eerste alarm LCDā€™ of zoiets. Snel deze glimmer van mij er bij gezocht maar die krijg ik niet open dus weet niet hoe en of de LCD werktā€¦

5 likes

HahahahašŸ˜‚ā€¦ja tuurlijk maar jij hebt van alles watā€¦en sommige merken x3 of x4 waar hele mooi tussen zittenā€¦Trouwens staat wel een camper van Post.nl in de straatā€¦beetje vreemdā€‹:thinking::joy::joy:

1 like

Jij hebt volgens mij op elk klokje dat hier wordt gepost een antwoord :smile:

Als je jouw cryston alarm open hebt , krijg je hem noooooooit meer dichtā€¦(weet ik uit ervaring. Zeldzame Citizen design flaw) Moeilijk dilemma ā€¦ wel een hele mooie klok :+1:

3 likes

Seiko: 6309-7290 staat achterop, 6105-7009T op de wijzerplaat.

.

6 likes